LMK skrev 2008-10-09 15:06:26 följande:
Linny: Fin mejk!! Snyggt med det matta mot svagt skimmrande Muffin. Undrar om inte jag oxå har den läppennan... Namnet känns bekant... Måste kolla hemma! Är själv dålig på att måla munnen, blir oftast lite gloss. Då jag har så röd mun i mig själv räcker oftast det. Trist egentligen... Skulle vilja vara som Gwen Stefani. Hon har ALLTID rött läppstift. Så läckert & passande!!
Hellre naturligt röda läppar än naturligt färglösa läppar

Om jag fryser det minsta så blir mina blå-vita

Jättesnyggt!!
Knott skrev 2008-10-09 21:01:47 följande:
Fint Linny! Jag är själv inne i en period då jag föredrar matta skuggor men har känt mig ganska ensam om det, skönt att det dyker upp på någon annan också
Kände att jag behövde något som var mer "nedtonat" och sofistikerat. Sitter ju mycket och förhandlar och det känns inte riktigt rätt med massa glitter då

trollsanna skrev 2008-10-09 22:50:50 följande:
Har inte laggt upp någon make på bloggen idag. Har haft en deppig dag och inte orkat vara här. Kikar bara in fram och tillbaka en snabb sväng. Min älskade gamla farmor insomnade och for till himlen idag på morgonen. Kommer igen när man får lite ork och lust och inte har så rödgråtna ögon. Kommer nog kika in men inte skriva så mycket.Kram
Beklagar verkligen

Phantera skrev 2008-10-09 22:53:13 följande:
trollsanna > Jag beklagar din förlust! Linny > SNyggt!Lite OT > Hur funkar det för Alfred och släkten "overthere"? Är han tvåspråkig? *nyfiken*
Tack
Funkade jättebra. Han är dock inte tvåspråkig och hans farfar kan inte mer än typ banan/bra/gonatt osv på svenska. Men Alfred lärde sig säga några ord och förstod väldigt mycket (kroppsspråk är otroligt effektivt). Sedan översatte vi mycket för honom också.