Inlägg från: truelove 4 ever |Visa alla inlägg
  • truelove 4 ever

Smink smink smink vi fortsätter!

Jo men det är ju svårt att få ner den penslen i det lilla hållet i burken,har flytande eye liner ju, Eller kan man hälla ut lite och göra så som du sa?

• truelove 4 ever

Prova ett av tipsen från tråden med min eyeliner idag och det gick bättre,är rätt nöjd. har bild i galleriet på dagens mejk

• truelove 4 ever

Idag köpte jag 4 nyx burkar med ögonskuggor,oöppnade förstås för 100 kr på tradera. Gillar deras skuggor,köpte några till dom färger jag inte har

• truelove 4 ever

Jag är jätte nöjd,kände inte heller till det förrän jag köpte det i oktorber på tradera. Är mkt känt i USA men finns inte i svenska butiker än.

Make up store gillar jag inte,har testat deras märke,det vill liksom inte sitta på plats

• truelove 4 ever

Ibland gör jag det som idag ska till sjukhuset så fattar inte varför jag sminkar upp mig

• truelove 4 ever
    Fridapida skrev 2008-11-06 14:54:33 följande:
    Lycka! Det var min box of shadow som kom. Och ebay-paketet innehåll både foundation o MV så inga mer tullavgifter. Här är en bild på Box of shadowwww.hqhair.com/code/preview_image.asp?Product...Men jag förstår inte var de får 18 skuggor ifrån... Det är bara 16. Men alla är verkligen jättefina!
    Vad kostar den boxen och vart beställer man den? var snygga färger
  • truelove 4 ever

Fridapida: dom skuggorna du köpte på Hqhair har dom ngn hemsida?

• truelove 4 ever
    Fridapida skrev 2008-11-07 09:42:40 följande:
    truelove 4 ever skrev 2008-11-07 08:56:29 följande: Ingen aning. Googla?
    Så du vet inte från vilken sida du köpte dina?
  • truelove 4 ever

Mm såg det,det duma är att man behöver ett visa för att beställa där och dte har jag inte tyvärr. Ngn som kan tänka sig hjälpa mig? om jag såklart sätter in pengarna först

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!