- 

GRATTIS Knott!!!Knott skrev 2008-10-16 23:02:14 följande:TACK tjejer, vad gulliga ni är! Förortssmåbarnsmamma som jag är har jag redan kommit hem Jo, jag vann alltså, och jag blev faktiskt riktigt riktigt förvånad, jag trodde inte att jag skulle det (och nä, det är inte bara något jag säger, de andra har hållit på så länge så jag var säker på att de skulle få mer röster). Priset då? En påse med makeup från Maybelline, ett halsband designat Efwa Attling, en makeuprådgivning (Maybelline) och smink för 3000:-, även det från Maybelline. Som hon sa, M:s representant som jag pratade med, så får jag ju i princip hela sortimentet för 3000:- så jag lär väl ha en del produkter därifrån att testa sen...
  Presenterna låter ju toppen!
                     - 

GRATTIS!!!Fluffguf skrev 2008-10-20 14:48:56 följande:Jag håller på att sminka mig nu, jag fyller år så vi ska ut och äta ikväll Det blir lite sot-aktigt i plommonlila, bild kommer nog på bloggen imorgon hoppas jag!

- 

Jättefint!LMK skrev 2008-10-21 19:17:47 följande:Nu ligger dagens mejk i galleriet; turkost & grönt! Det är mer sting i färgerna irl. Det är sååå svårt att fota nu när det inte finns dagsljus på morgonen! - 

Linny
Det blev en hel del shopping då :-P
Själv var jag på Ge-Kås i Ullared i fredags och brände 3650kr och då köpte jag lite inredningsgrejer men mest babyprylar. Blev dock väldigt nöjd då jag hittade samma badcape m Nalle Puh på Babyproffsen idag men bara betalade hälften så mkt i Ullared
  - 

Försökte hitta den på Babyproffsens hemsida men hittade den inte, den är typ nougatfärgad med en liten "broderad" Nalle Puh på...katarina118 skrev 2008-10-26 21:39:54 följande:ååå hur se den där badcapen ut med nalle puh???? - 

Tror det var 129kr, i Ullared 60(59:95)kr för exakt sammakatarina118 skrev 2008-10-26 21:48:45 följande:låter supersött..va gick den på...på babyproffsen??Ja ha ju ingen möjlighet att ta mig till ullared..

- 

Jättesnyggt!Fridapida skrev 2008-10-29 18:17:03 följande:Nu ligger gårdagens sminkning ute. www.svalmarkskan.blogg.seJag har verkligen idé-torka nu. Ingen som har lite konstruktiv kritik och idéer om vad jag kan prova. Kanske helt ny look eller ngn färg... vad som helst!

- 

Hallå tjejer!
Jag ska ju på sminkkurs hos MakeUpStore nästa fredag och tar gärna emot "måste ha-prylar" som jag ska plocka ihop för mina presentkort
  Är lite nyfiken på cake-eyelinern som flera pratar om...å även någon bra skugga för sotning  
  - 

Fridapida & Linny
Ja, ni verkar ju vara överrens om några produkter som jag ska kika efter på MakeUpStore iaf
  Tack för tipsen!!! - 

Lite ot men jag har lagt in en bild på mig och "lilla" magen i mitt galleri om någon vill kika