Inlägg från: Shoppingtokig |Visa alla inlägg
  • Shoppingtokig

Smink smink smink vi fortsätter!

Phantera skrev 2008-11-02 18:04:53 följande:
    Okej, då kör vi. Jag blottar mina sminkningar! phantera.blogg.seKritik mottages gärna!! Jag vet inte hur jag lyckas få det att se så kladdigt, eller klyddigt (som jag föredrar att säga), ut...?
    Åh, så snyggt dina ögonfransar böjer sig *avis* Jag har ganska långa ögonfransar och de går att böja ok (även om två strån ALLTID ska gå åt ett annat håll), men så fort mascaran kommer på så blir det inte bra. Jag har försökt att ta mindre mascara men det blev inte mkt bättre...
  • Shoppingtokig
    Phantera skrev 2008-11-02 16:35:45 följande:
    Sicken fin liten mage! Blir lite avis. Har ju redan två små, men att vara gravid är så speciellt. Man känner sig så speciell. I alla fall jag gjorde det.Och förlossningarna är ju så spännande!
    Tack!
  • Shoppingtokig

LMK

Ja, nu behöver man inte se småfet ut utan gravid

• Shoppingtokig
    evenflow skrev 2008-11-03 18:25:23 följande:
    Nu har även jag lagt in några make up-bilder i galleriet. Man ser ju vad man kan bli bättre på...Inte helt lätt att få till bra foton, eller rätt ljus. Men det är bara sminka och fota vidare
    Jättefina bilder!
  • Shoppingtokig

Nu ska jag strax iväg och färga ögonfransarna och ögonbrynen

• Shoppingtokig
    Linny skrev 2008-11-05 18:05:35 följande:
    Tack Maken tyckte det var "sexigt" Men han är i och för sig alltid positiv och tycker jämt att jag är det (vilket tyder på dåligt omdöme; för det är jag INTE i fleecemorgonrock och nyvaken) så jag vet inte jag Men jag ska absolut testa någon gång när jag går ut (när nu det skulle bli). Inte på åtminstone 10 veckor (då bebisen är beräknad) + minst 6 månader
    Åh, så spännande, när var det du hade bf?
  • Shoppingtokig
    Linny skrev 2008-11-05 19:46:38 följande:
    Den 15 januari Sonen kom dock 9 dagar för tidigt så det är ju inte helt otroligt att jag får runt den 6 januari eller tidigare till och med. Inget jag ska ställa in mig på bara, för om jag går två veckor över bf så kommer jag dö av leda Då blir det ju inte bara 2 veckor utan kommer kännas som att jag har "gått över" nästan fyra veckor..
    Åh, då har du exakt 2 månader före mig Får du hp? Jag väntar på att min chef ska fylla i blanketten om att jag inte kan omplaceras sedan ska jag skicka in...
  • Shoppingtokig
    Liiza skrev 2008-11-06 17:05:46 följande:
    Den 1 November kom vår Dexter till världen härligt att komma hem från BB när det väntade en Beautybag och en "bok" (Beauty buyble)
    GRATTIS! Såg på din sida att det var en stor kille
  • Shoppingtokig
    Özlem skrev 2008-11-06 17:18:33 följande:
    Liiza:Grattis till pojken!Är det fler här inne som e gravida?
    Jag har bf 15 mars -09

Imorgon ska jag till Make Up Store på sminkkurs, ska bli såå kul (såvida jag inte åker på magsjuka nu för det går på jobbet)
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!