Inlägg från: katarina118 |Visa alla inlägg
  • katarina118

Smink smink smink vi fortsätter!

ååå hur se den där badcapen ut med nalle puh????

• katarina118

låter supersött..va gick den på...på babyproffsen??Ja ha ju ingen möjlighet att ta mig till ullared..

• katarina118

linny

ja är oxå blek på vintern men bli lätt brun på sommaren...

nu i sommras hade ja den mörkaste från mUS å tydligen ska ja ha den nästa mörkaste på vintern...

ska till en Body shop butik på onsdag så ja kanske köper en där...

• katarina118

linny

nä ja vet inte va de ha fått för betyg men de måste ju ändå va bättre än max factor...köpte det i lördags å ja känner mig alldeles torr å fnasig i hyn nu...snål som ja va....måste verkligen köpa en ny nu...

• katarina118

linny

dum fråga men man skulle inte kunna få köpa ett litet prov på dina mineralpuder så man se om man passa i någon av dem???

• katarina118

linny

ok ja ha frågat iallafall..ja ha även skickat mail till cow om att få prover men inte fått något svar...

få se va de bli för något...

• katarina118

ja hoppas att cow hör av sig under veckan så ja kan få lte prover därifrån....

• katarina118

nyss fått svar från cow å de ha inga prover men de hoppas att de är något de kommer ha i framtiden...

nåja...ja ska till en annan stad på onsdag så få kolla lite då efterbra puder...

• katarina118

ja använder brynskugga till brynen tycker de håller bäst å se mest naturligt ut...

• katarina118

jag ha superljusa ögonbryn..de syns inte om ja inte färga dem å då ja färga så bruka ja låta de sitta typ 25 minuter så de bli mörka å då bli de även på huden....ja tycker att de bli bra å de ä ingen som ha klagat något på hur ja se ut heller...de på huden försvinner ju efter några dagar men nog kan de sitta uppll en vecka...

ja färga brynen ca 2 gånger i månaden....

sen då färgen far från huden å ja få som gluggar i mina bryn fyller ja bara i med en brynskugga där färgen är borta....

• katarina118

de ta väl rätt lång tid att spara ihop poäng oxå antar ja....

• katarina118

karisma

om man färga både bryn å fransar så bruka d kosta mellan 200-250

om man bara ska färga tex brynen så bruka de ligga på mellan 100-150..

• katarina118

tigerlinn

bo ca 10 mil från umeå...

• katarina118

lmk

oj va snygg du blev i nya hårfärgen...

ja är oxå sugen på å ändra färg...ja är rödblond...naturligt...

• katarina118

linny

du kan ju alltid ringa till de på pubhuset å kolla om de ha det där å sedan be dem skicka till den butik som är närmare dig...

• katarina118

lumene finns ju att köpa på kicks...

• katarina118

tycker att ska man på begravning så är bara en vattenfast maskara å så lite färg på brynen de enda som behövs...

de bli finast så....

Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!