Smink smink smink vi fortsätter!
ååå hur se den där badcapen ut med nalle puh????
ååå hur se den där badcapen ut med nalle puh????
låter supersött..va gick den på...på babyproffsen??Ja ha ju ingen möjlighet att ta mig till ullared..
linny
ja är oxå blek på vintern men bli lätt brun på sommaren...
nu i sommras hade ja den mörkaste från mUS å tydligen ska ja ha den nästa mörkaste på vintern...
ska till en Body shop butik på onsdag så ja kanske köper en där...
linny
nä ja vet inte va de ha fått för betyg men de måste ju ändå va bättre än max factor...köpte det i lördags å ja känner mig alldeles torr å fnasig i hyn nu...snål som ja va....måste verkligen köpa en ny nu...
linny
dum fråga men man skulle inte kunna få köpa ett litet prov på dina mineralpuder så man se om man passa i någon av dem???
linny
ok ja ha frågat iallafall..ja ha även skickat mail till cow om att få prover men inte fått något svar...
få se va de bli för något...
ja hoppas att cow hör av sig under veckan så ja kan få lte prover därifrån....
nyss fått svar från cow å de ha inga prover men de hoppas att de är något de kommer ha i framtiden...
nåja...ja ska till en annan stad på onsdag så få kolla lite då efterbra puder...
ja använder brynskugga till brynen tycker de håller bäst å se mest naturligt ut...
jag ha superljusa ögonbryn..de syns inte om ja inte färga dem å då ja färga så bruka ja låta de sitta typ 25 minuter så de bli mörka å då bli de även på huden....ja tycker att de bli bra å de ä ingen som ha klagat något på hur ja se ut heller...de på huden försvinner ju efter några dagar men nog kan de sitta uppll en vecka...
ja färga brynen ca 2 gånger i månaden....
sen då färgen far från huden å ja få som gluggar i mina bryn fyller ja bara i med en brynskugga där färgen är borta....
de ta väl rätt lång tid att spara ihop poäng oxå antar ja....
karisma
om man färga både bryn å fransar så bruka d kosta mellan 200-250
om man bara ska färga tex brynen så bruka de ligga på mellan 100-150..
tigerlinn
bo ca 10 mil från umeå...
lmk
oj va snygg du blev i nya hårfärgen...
ja är oxå sugen på å ändra färg...ja är rödblond...naturligt...
linny
du kan ju alltid ringa till de på pubhuset å kolla om de ha det där å sedan be dem skicka till den butik som är närmare dig...
lumene finns ju att köpa på kicks...
tycker att ska man på begravning så är bara en vattenfast maskara å så lite färg på brynen de enda som behövs...
de bli finast så....