Inlägg från: Fluffguf |Visa alla inlägg
  • Fluffguf

Smink smink smink vi fortsätter!

Jag spanade in de ögonskuggorna jag köpte på hemsidan, och färgen stämmer ju inte för fem öre! Alltså inte bara att nyansen är fel, utan den som var guldig är turkos på hemsidan, och den som var rödmetallic är grön

• Fluffguf
    Linny skrev 2008-10-20 14:38:44 följande:
    Fluffguff: Hittar fyra olika..Cybershadow: Hårdare pressad och lite mer krämig.. Är också väldigt pigmenterade men innehåller mer pärlemor.Microshadow: Högpigmenterade skuggor som ger intensiv färg..Dust: Lös skugga med mycket skimmer. Kan läggas blöt för mer intensivt resultat. Bra om man bara vill använda en färg..Twinkle eyeshadow: Glitter och fixering i samma produkt.
    Ja, alltså jag kanske överdrev en aning när jag sa att jag hittade tio olika Men tack för uppklarandet!
  • Fluffguf
    Charlita skrev 2008-10-20 14:40:38 följande:
    Vilken är det bästa solpudret ni testat? Själv tycker jag H&Ms egna är väldigt bra! förvånade mig verkligen. billig också kostar bara 49 kronor för en stoor
    Jag gillar everyday minerals everyday bronzer.
  • Fluffguf

Jag håller på att sminka mig nu, jag fyller år så vi ska ut och äta ikväll Det blir lite sot-aktigt i plommonlila, bild kommer nog på bloggen imorgon hoppas jag!

• Fluffguf

Tack till er som gratulerade mig
    Frida: vi var på jensens och åt, min favoritrestaurang... Och så fick jag ett jättefint halsband i present En bra dag alltså!

Sminket blev bra, men fotona blev skitkassa, jag har inte laddat in i datorn ännu men i kameran ser det nästan bruntrött ut i stället för plommonfärgat

• Fluffguf
    Fridapida skrev 2008-10-20 22:49:24 följande:
    Då vill vi se en bild! På halsbandet och sminket. Jensens? Var är det? Känner inte alls igen. Det är ju inte ens ett år sedan jag flyttade från stan!
    Sminket är fotat och upplagt i bloggen, bild på halsbandet kommer
    Jensens böfhus, det är ett rätt nytt ställe som har funnits i malmö länge, de har en massa gott kött och sjukt goda efterrätter
    Jag visste inte att du hade bott här?
Svar på tråden Smink smink smink vi fortsätter!