Charlita skrev 2008-10-20 15:10:09 följande:
Linny: Åh vad roligt! Vet ni vad det blir för kön på barnet? Grattis grattis!
En pojke

tack!
Karisma skrev 2008-10-20 15:12:57 följande:
Jag skriver och skriver i min anteckningsbok. Annars försvinner ju alla era svar till mig. Hoppas jag kan få karln åka in till centrum så jag kan gå på MUS, annars får det bli kicks eller h&m.Linny: Ser att du väntar en till pojke. Så såg båda mina magar ut m grabbarna. Yngsta är 2mån, kanske därför jag känner att nu vill jag börja inrikta lite tid på mig och inte bara bajsblöjor. Ska in på din sida och se vad de olika ögonskuggorna heter som du använt. Ska köpa ngn av dem på fredag./K
Jappdet stämmer

Kul att kunna hjälpa!
Grattis till din yngsta förresten!
Karisma skrev 2008-10-20 15:15:32 följande:
Linny: Jag förstår ditt frågetecken. Såg att Charlita använde ngt i torrform och sen att det var en foundation.Jag har alltid använt dem som man pumpar ur flaska. Blir det mer naturlig look m mineral foundation?/K
Jag tycker det blir bättre, om man använder BRA mineralsmink. Med den flytande så blev jag alltid blank i pannan och runt näsan. Jag fick mer orenheter i hyn och det höll inte hela dagen.
LMK skrev 2008-10-20 15:16:44 följande:
Fluffguf: JÄTTE grattis på födelsedagen! Linny: Medicinboll Du är jättefin!! Men förstår att det kan bli lite tröttsamt med all focus på magen... Charlita: Håller med Linny- NARS Laguna är bronzern med stor B!!
Ja men visst är det rätt likt?

Ah, det är inte så tröttsamt ännu faktiskt. Får bara snälla kommentarer (eller åtminstone så är de menade att vara snälla men kan låta konstiga).
Charlita skrev 2008-10-20 15:18:09 följande:
Karisma: Jag tycker att det blir jätte bra med den True Match Minerals från Loreal. Huden blir liksom jätte jämn och fin. Ser så len ut. Den bästa "foundation"-pudret jag testat faktist. I början var jag lite skeptisk, den verkade inte så bra. Men den är verkligen super! Lilla trickset är bara att man får vara lite försiktig när man öppnar den så det inte flyger en massa puder överallt. Tycker även att den håller lääänge Borsten är super!
Oj, tycker du? Just borsten tycker jag är hemskt (har känt på den). Vad har du testat för andra mineraler då? Har du testat äkta också (dvs utan tillsatser)?
Liiza skrev 2008-10-20 15:31:20 följande:
Linny, fiin mage. Medicinboll Själv känner jag mig som en Zeppelinare, och ser ut som att jag har svalt en stoor vattenmelon Men så har jag bf på torsdag, spännande!
Åh häftigt!! Lycka till!!!