Rädd så jag skakar... Överlever spindlar i dammsugare...
Jag vet att jag är helt knäpp men jag är ofattbart rädd för spindlar... Vet rent logiskt att dom är ofarliga men kan inte tygla min kropp som reagerar helt annorlunda
Satt och sorterade barnkläder och ut trillade och sprang världens största (nåja, nästan) spindel. Kroppen reagerade som den var utsatt för stor fara (hjärtklappning, skakade) och jag sprang iväg för att hämta ett glas. Insåg att det var för litet och försökte slita ut ut centraldammsugaren. Halva skåpet rasade ut men jag lyckades. Naturligtvis var spindeln borta när jag kom tillbaka men rätt vad det var kom den fram igen. Dammsög upp den (vågade egentligen inte men valet att ha den kvar är ännu värre). Det sa slurp i dammsugaren, så stor var den. Men nu äntligen till min fråga...
ÖVERLEVER SPINDLAR I DAMMSUGARE??? Jag vågar inte stänga av den ännu.
Hemskt av mig jag vet (brukar faktiskt släppa ut dom, eller rättare sagt be min man) men nu är det gjort.
Hade mina två så barn hemma så jag försökte behålla lugnet och säga att spindlar är inget farligt... Vill inte att det ska spilla över på dom. Verkar ha lyckats, tack och lov.