• Anonym (Undrar)

Får din man/sambo utlösning på natten?

Jag undrar precis som rubriken säger, får din man/sambo utlösning på natten när han sover? Jag trodde det var något som mest hörde till puberteten? Har börjat tröttna på att tvätta kalsonger och pyjamasbyxor stup i kvarten...

• Svar på tråden Får din man/sambo utlösning på natten?
  • W W

seriöst Nu har jag ingen sambo så jag tänker inte svara på den frågan men att tvätta kalsonger måste du (eller han, vem som nu tvättar, men det verkar ju vara du ) väl göra ändå Dom byter man ju oavsett om man fått utlösning i dom eller ej. Och pyjamasen bör ändå tvättas oftare än många tror så...

Don?t assume I?m not in to cheap meaningless sex ;)
  • Anonym (Undrar)

Hmm, verkar ju inte vara jättevanligt om man gör en bedömning utifrån svaren hittills. Jag tycker det är så märkligt att han inte verkar kunna kontrollera det och inte verkar det som att det är en reaktion på någon sexdröm heller. Åtminstone så kommer han själv inte ihåg att han drömt något sånt. Han tycker själv att det här är jobbigt också.

Nu är det ju ett tag sedan vi hade sex, men det hände även när vi hade sex oftare så det verkar inte som att det påverkar. Ibland kan det gå någon vecka emellan att det händer, och sen ibland kan han få utlösning flera nätter i rad. Undrar bara vad detta beror på och om han kan göra något för att det inte ska hända.

W W: Visst, tvätta kalsonger får man göra ändå. Men blir det ett gäng kalsonger per dygn (och det blir det om han går upp på natten och byter och sen duschar på morgonen och då tar nya igen osv) och man får hålla på och tvätta pyjamasar varje dag, så lessnar man efter ett tag.

• W W
    Anonym (Undrar) skrev 2008-09-11 10:20:54 följande:
    Hmm, verkar ju inte vara jättevanligt om man gör en bedömning utifrån svaren hittills. Jag tycker det är så märkligt att han inte verkar kunna kontrollera det och inte verkar det som att det är en reaktion på någon sexdröm heller. Åtminstone så kommer han själv inte ihåg att han drömt något sånt. Han tycker själv att det här är jobbigt också.Nu är det ju ett tag sedan vi hade sex, men det hände även när vi hade sex oftare så det verkar inte som att det påverkar. Ibland kan det gå någon vecka emellan att det händer, och sen ibland kan han få utlösning flera nätter i rad. Undrar bara vad detta beror på och om han kan göra något för att det inte ska hända. W W: Visst, tvätta kalsonger får man göra ändå. Men blir det ett gäng kalsonger per dygn (och det blir det om han går upp på natten och byter och sen duschar på morgonen och då tar nya igen osv) och man får hålla på och tvätta pyjamasar varje dag, så lessnar man efter ett tag.
    Jag tvättar det jag själv sover i varannan dag så jag förstår inte det problemet, dessutom att tvätta en kalsong eller tre om dagen känns inte som om det gör varesig till eller ifrån då dom inte tar så mycket plats och det inte tar någon tid att hänga upp heller.
    Jag tvättar kläder åt tre vuxna och tre barn under tre år så jag kör två maskiner om dagen typ Fast å andra sidan så får jag betalt för att tvätta så kanske därför jag inte klagar
  • Anonym (Man 21cm.)

Lite värre för oss där jag alltid sover naken -> byta lakan och täcke. Men, nej jag sprutar aldrig när jag sover även om jag tydligen runkar i sömnen ofta enligt min tjej.

W W skrev 2008-09-11 10:03:13 följande:

seriöst Nu har jag ingen sambo så jag tänker inte svara på den frågan men att tvätta kalsonger måste du (eller han, vem som nu tvättar, men det verkar ju vara du ) väl göra ändå Dom byter man ju oavsett om man fått utlösning i dom eller ej. Och pyjamasen bör ändå tvättas oftare än många tror så...
  • W W
    Anonym (Man 21cm.) skrev 2008-09-11 10:31:09 följande:
    Lite värre för oss där jag alltid sover naken -> byta lakan och täcke. Men, nej jag sprutar aldrig när jag sover även om jag tydligen runkar i sömnen ofta enligt min tjej. W W skrev 2008-09-11 10:03:13 följande:
    Och varför sover inte du i min säng *gillar killar som runkar ju *
  • Anonym (Man 21cm.)

Du vet vem jag är vännen. Och du vet hur det ser ut när jag gör det...

• W W
    Anonym (Man 21cm.) skrev 2008-09-11 10:41:18 följande:
    Du vet vem jag är vännen. Och du vet hur det ser ut när jag gör det...
    Haha *finns bara en att gissa på*  Du är mer än välkommen att sova här när helst du skulle få för dig att komma över till Irland
  • Anonym (Undrar)

W W skrev 2008-09-11 10:27:49 följande:

Jag tvättar det jag själv sover i varannan dag så jag förstår inte det problemet, dessutom att tvätta en kalsong eller tre om dagen känns inte som om det gör varesig till eller ifrån då dom inte tar så mycket plats och det inte tar någon tid att hänga upp heller. Jag tvättar kläder åt tre vuxna och tre barn under tre år så jag kör två maskiner om dagen typ Fast å andra sidan så får jag betalt för att tvätta så kanske därför jag inte klagar
    Så bra att du inte har några problem med att tvätta mycket kalsonger. Själv råkar jag ha det.

Någon fler med man/sambo som får utlösning på natten eller som fått det förut och har tips för att få slut på det?
  • Anonym (Man 21cm.)
    Just precis! Men vi hade nog gjort annat än sovit...

W W skrev 2008-09-11 10:43:29 följande:
    Haha *finns bara en att gissa på*  Du är mer än välkommen att sova här när helst du skulle få för dig att komma över till Irland
  • Anonym (Undrar)

W W och Man 21 cm: Kan ni hålla det där samtalet utanför min tråd är ni snälla?!

Svar på tråden Får din man/sambo utlösning på natten?