• Pajsingen

Ni som plussat sent, när har ni plussat?

Som frågan lyder :o)

Vore skoj att få reda på vilka tester ni plussat med, har testat med billiga testers stickor och får bara neg en jag har inte mensen i sikte... KRAM

• Svar på tråden Ni som plussat sent, när har ni plussat?
  • Petronilla

Hej

Jag har plussat på dag 35 med alla barnen (ett mf) jag har använt PREG från apoteket alla gångerna.

En gång testade jag dock på dag 31 och fick negativt samt att jag har inte fått streck i kontrollrutan utan då var det fel på testet.

Lycka till!

• Pajsingen

Tack, hur lång cykel har du i vanlig afall?

• Petronilla

Det ligger på mellan 30-35

• mamma4pluttar

Tyvär så kan jag berätta att teststickor inte alltid är att lita på. Med mitt tredje barn så kände jag på mig att något inte stämde i kroppen men hade dock min mens som vanligt. Tog 7 teststickor utav clear blue utan resultat o fick inte reda på att jag väntade honom förrän i slutet på 4:e månaden.

• fjärilflickan

puffar lite för denna tråden.
    Är intresserad för jag har BIM + 8 idag och ingen mens..

• La Lola

Jag var i v 12 (första graviditeten).
    Hade testat neg 3 ggr innan o sista gång var nog runt v 11.
    Plusset kom hos BM.

Att gå över bara några dagar är inte sent med mina mått mätt.

//3 år tog det - jag ska bli mamma igen
  • La Lola
    La Lola skrev 2008-09-11 12:13:21 följande:
    Jag var i v 12 (första graviditeten). Hade testat neg 3 ggr innan o sista gång var nog runt v 11. Plusset kom hos BM. Att gå över bara några dagar är inte sent med mina mått mätt.
    glömde...testade med RFSU hemma.
  • fjärilflickan

La Lola skrev 2008-09-11 12:13:21 följande:

Jag var i v 12 (första graviditeten). Hade testat neg 3 ggr innan o sista gång var nog runt v 11. Plusset kom hos BM. Att gå över bara några dagar är inte sent med mina mått mätt.
    Vet du om det är olika varje gång man är gravid hur stor mängd Hcg man har i kroppen? Har ju hört talas om låghormonare, men är man det vid varje graviditet då? Har tre barn och fick plus på dagen för BIM med alla, därför undrar jag nu eftersom jag har gått över. Min mens är som en klocka annars..
  • La Lola
    fjärilflickan skrev 2008-09-11 12:16:22 följande:
    La Lola skrev 2008-09-11 12:13:21 följande:Vet du om det är olika varje gång man är gravid hur stor mängd Hcg man har i kroppen? Har ju hört talas om låghormonare, men är man det vid varje graviditet då? Har tre barn och fick plus på dagen för BIM med alla, därför undrar jag nu eftersom jag har gått över. Min mens är som en klocka annars..
    Denna graviditet plussade jag på BIM+2.
    Så för mig var det inte lika iaf....
  • Trynträ

Oj gisses. I'm impressed. Vilken chock.

mamma4pluttar skrev 2008-09-11 11:59:29 följande:
    Tyvär så kan jag berätta att teststickor inte alltid är att lita på. Med mitt tredje barn så kände jag på mig att något inte stämde i kroppen men hade dock min mens som vanligt. Tog 7 teststickor utav clear blue utan resultat o fick inte reda på att jag väntade honom förrän i slutet på 4:e månaden.
Svar på tråden Ni som plussat sent, när har ni plussat?