Barnmatsburkar på ÖB
Jag fick ÖB(överskotsbolaget) reklamblad idag. De sålde barnmatsburkar för 5 kr st. Vågar man köpa dem?? Jag är så skeptiskt till såna billighetsaffärer. Jag tror de är ngt fel på de grejer de säljer.
Jag fick ÖB(överskotsbolaget) reklamblad idag. De sålde barnmatsburkar för 5 kr st. Vågar man köpa dem?? Jag är så skeptiskt till såna billighetsaffärer. Jag tror de är ngt fel på de grejer de säljer.
Tror Nestlé kanske bytt förpackningar bara kanske så dem säljer ut dem gamla. Inget farligt att köpa där
Men det är bra att vara snabb när det gäller varorna som finns i bladet. Jag jobbar på ÖB och vet att de ofta tar slut fort. Barnmatsburkarna brukar folk köpa som galningar (för att inte tala om Lambis toapapper när de har varit på annons) Det är Dessutom olika hur mycket man får av annonsvarorna så vill man vara på den säkra sidan är det bra att vara ute i god tid.
kolla bara datumet (men det gäller ju i alla affärer) det är ju nestlé dom säljer inget konstigt med det!
0409 går dom ut. köpte några idag men är typ slut redan
handlade där 03 eller 04, det var sist dom hadde barnmatsbrukar..Brukar ofta vara nrä dom ska byta design på papperslappen...då köper dom upp allt..Men det brukar aldrig vara nåt kvar om man inte går dit direkt....folk köper upp mer än barnen nånsinn hinner äta...
ja nu var det nästan slut. vet att dom hade nestle för ca 6mån sen med
har nog bara koll när jag har småbarn..men i dag såg jag...
Jag åkte dit direkt och plockade på mig lite grann..när jag sedan tänkte "kanske ändå borde kolla datumet" då stod det utgår 08/2008..de hade alltså gått ut! men köpte på mig lite blåbärspuré och de gick ut 12/2008.
0409 stod det på mna