• Pemmel

Födelsedagstips

Hoppas att man törs komma in här fast man är tjej. =)
    Har världens mest underbara sambo som ställer upp hur bra som helst och allt det där. Han fyller 40 i början av januari och dessutom vänter vi första barnet 30/12 (kan ju lite snyggt bli på hans födelsedag då). Min fråga är vad i hela friden jag ger honom i födelsedagspresent? Räknar inte med att kunna eller orka åka iväg och köpa något precis innan, brukar alltid vara ute i sista minuten annars, utan måste väl börja nu istället. Men vad? Kanske kan kombinera det med någon pappa-present?
    Behöver tips helt enkelt. =)

• Svar på tråden Födelsedagstips
  • skruttan82

Jag har köpt två (väntar tvillingar) vita bodysar och beställt ett tröjtryck på gladagrodan.se med texten pappas favorit.
    Dom ska han få i julklapp..

• iza86

jag har typ samma problem, vi är beräknade med första barnet bara några dagar efter att sambon fyller 30! men han säger att han inte vill ha ngn fest eller ngn present för jag kommer ändå ge honom den finaste presenten han kan få, men det känns ju så dumt!
    Jag vill ju ge honom något fint och speciellt!

• Dubbla pajsare

Kanske lite sent men ändå, jag köpte en babymonitor, en såndärn med bild. Hittade den på tapperviking.se, blev mycket uppskattad! Riktigt bra att inte behöva springa för minsta ljud!

• piggelinis

Vi väntar första barnet, så vi är nybörjare på det här. ;)

Därför tyckte jag att det passade med en fin sångbok med barnsånger, för det är vi inte så bra på. :)

Svar på tråden Födelsedagstips