Åland-Pysseltråd
Här kan vi samla länkar om pysselsidor, pysselideer, skriva om pysselträffar osv! välkomna!
Här kan vi samla länkar om pysselsidor, pysselideer, skriva om pysselträffar osv! välkomna!
tänker ha en pysseldag/kväll,någon som är intresserad? vet ej vilken dag ännu,men kom med tips:)
en onsdagkväll kanske?
em os: tror dottern (2 år) sku gilla att limma på papper,tex makaroner,pärlor osv...kan ju rama in till farsdag typ....annars vet jag ej riktigt...tar också gärna emot tips...ska fundera vidare=)
någon som vill komma på pysselkväll nån dag?
em os:vad man vill:) men va et tag sen nu=) välkommen:)
ska se var när hur det blir bara=)
me81: jag fick ju brev hem om den på jan karls gården iaf...men vet ej vad jag hinner pyssla tills dess....
jag återkommer ikväll me81....eller imorgon om jag ej hinne rikväll...
em os:jag ha säkert frågat men vet man vem du är=)? du är välkommen i vilket fall som helst,vi bits inte=)
me81: jag letar efter brevet,men har lagt det på någe bra ställe eftersom jag trodde ingen va intresserad:S
aj då på måndag måste man anmäla...25? bord 15?
jag betsäller gärna pyssel någon gån om någon vill hjälpa mej och sambeställa tex
me81:va fuskigt,varför fick vi det ej förra året kul! kanske jag ska köpa en krans av dej,min förra,med nötter osv gick ju sönder
me81: lerigt var ordet så kunde tyvärr ej komma via med hela barnaskaran igen sen:( men kanske man får köpa kort osv av dej ändå:)?!
jag vill också köpa pyssel=)