Inlägg från: Emilia82 |Visa alla inlägg
  • Emilia82

Åland-Pysseltråd

Här kan vi samla länkar om pysselsidor, pysselideer, skriva om pysselträffar osv! välkomna!

• Svar på tråden Åland-Pysseltråd
  • Emilia82

tänker ha en pysseldag/kväll,någon som är intresserad? vet ej vilken dag ännu,men kom med tips:)

• Emilia82

em os: tror dottern (2 år) sku gilla att limma på papper,tex makaroner,pärlor osv...kan ju rama in till farsdag typ....annars vet jag ej riktigt...tar också gärna emot tips...ska fundera vidare=)

någon som vill komma på pysselkväll nån dag?

• Emilia82

me81: jag fick ju brev hem om den på jan karls gården iaf...men vet ej vad jag hinner pyssla tills dess....

• Emilia82

jag återkommer ikväll me81....eller imorgon om jag ej hinne rikväll...

em os:jag ha säkert frågat men vet man vem du är=)? du är välkommen i vilket fall som helst,vi bits inte=)

• Emilia82

me81: jag letar efter brevet,men har lagt det på någe bra ställe eftersom jag trodde ingen va intresserad:S

• Emilia82

jag betsäller gärna pyssel någon gån om någon vill hjälpa mej och sambeställa tex

• Emilia82

me81:va fuskigt,varför fick vi det ej förra året kul! kanske jag ska köpa en krans av dej,min förra,med nötter osv gick ju sönder

• Emilia82

me81: lerigt var ordet så kunde tyvärr ej komma via med hela barnaskaran igen sen:( men kanske man får köpa kort osv av dej ändå:)?!

Svar på tråden Åland-Pysseltråd