• Me81

Åland-Pysseltråd

jo jag e!
    ej tis el tors kvällar då tränar J men annars ska d nog gå bra de flesta andra..inte för att ja vet riktigt va ja ska pyssla med men nog hittar ja väl ngt
    Väntar på lite pysselgrejer från cchobby..

• Me81
    Emilia82 skrev 2008-10-19 09:30:56 följande:
    em os: tror dottern (2 år) sku gilla att limma på papper,tex makaroner,pärlor osv...kan ju rama in till farsdag typ....annars vet jag ej riktigt...tar också gärna emot tips...ska fundera vidare=)någon som vill komma på pysselkväll nån dag?
    kommer gärna!
    måste köpa en ny kaligrafipenna..den ja har bara krånglar..
  • Me81

men så e den sen högstadiet

• Me81

skulle så vilja åka på ngn julmarknad..så skulle man ha ngt att pyssla till så att säga..utom julkort o sånt som man skickar o ger bort..
    Visst har d ju lilla julmarknad på torget också?Typ samtidigt som jan-karlsgården?Eller har ja drömt?
    Men ja vill ja vill ja vill iaf va med ngn stans..

• Me81

ok..kanske du kan informera mig om den då..men vet ej om ja åker dit men..skulle ju ej vilja stå där ensam tror ja..
    Sen ska man ju pyssla sånt man kan sälja där =)
    Har nog några grejer ja funderar på iofs..men blir nog långt om man e ensam tror ja

• Me81

när o vart osv ska man anmäla sig isf?

• Me81

nej vi bits ej =)kom med du bara..man pysslar med va man vill..o ja e inget proffs heller direkt..Var på J-kgärdens lilla julmarknad ifjol o en i Geta men d e nog allt..

• Me81
    Emilia82 skrev 2008-10-21 14:42:45 följande:
    jag återkommer ikväll me81....eller imorgon om jag ej hinne rikväll...em os:jag ha säkert frågat men vet man vem du är=)? du är välkommen i vilket fall som helst,vi bits inte=)
    ok..går bra d

em os:undrar också vem du e
  • Me81

em os:beställde förut för ngt år sen..kolla bara att du ej behöver betala dubbel moms..är inte frakten rätt dyr?
    Kolla på cchobby annars..därifrån brukar ja beställa nu för tiden..
    Annars kan man beställa via Ehn's från Slöjddetaljer också har ja förstått på någe medskick från SD

Svar på tråden Åland-Pysseltråd