Inlägg från: trollmammsis |Visa alla inlägg
  • trollmammsis

Vad ska jag göra med min kryddhylla?

spika för den får du väl inte? tar man inte bort den för att komma åt bakom??  jag vill också ha tips.. har också en ful sån.. har inte kryddor i min men det är iaf fult

• trollmammsis
    Nenne 71 skrev 2008-09-12 12:21:04 följande:
    Det måste väl vara okej att spika på en platta så länge som man iallafall kan öppna själva skåpet? Är det för det första öppningsbart?
    ja På skåpet ja   men om det går att öppna fär man väl inte spika IGEN det?? 
    Fru Indosaurie skrev 2008-09-12 12:22:36 följande:
    vi har aldrig haft öppningsbara kryddhyllor, jag har bara sett det en enda gång hemma hos en kompis. spika du om den inte är öppningsbar det är väl bara att ta bort när du flyttar
    jo dte har vi... hur vi har nu har jag inte ens tittat efter.. men jag antar att det är det för att komma åt fläkten..

öppningsbara, egentligen utdragsbara. man drar ut den, precis som med spisar..typ
  • trollmammsis
    MyFine skrev 2008-09-12 12:33:12 följande:
    Går det att ta bort själv hyllplanen? Isåfall kan du ju sätta upp nån snygg vaxduksaktig (avtorkbar) tygbit där, så blir det som en tavla
    DET var smart!!
  • trollmammsis

min hyllplan verkar inte heller gå att ta lös.. inte sitter hyllan fast men har inte tagit i ordentligt så jag vet inte om det går att få lös den helt.... få ta ett projekt me det där senare...

Svar på tråden Vad ska jag göra med min kryddhylla?