• Hoppetossan 79

Torkställning med 3-4 våningar? Snälla snabba svar!

Vad har ni för någon? vart har ni köpt den och är ni nöjda med den?

Moas lillebror föddes 29 maj 2007 - barn är livets största gåva!
  • Svar på tråden Torkställning med 3-4 våningar? Snälla snabba svar!
  • Dahliaer

Har bara använt en sån när jag jobbade i äldrevården. Jag tyckte den var krånglig för det var rätt tight och låg mellan våningarna

• Hoppetossan 79
    Dahliaer skrev 2008-09-12 15:21:35 följande:
    Har bara använt en sån när jag jobbade i äldrevården. Jag tyckte den var krånglig för det var rätt tight och låg mellan våningarna
    Ja, det skiljer mycket mellan de olika alternativen också.
    Den lägsta jag hittat är bara 120 cm och har 3 plan och den högsta 160 och fyra plan. Hänger mycket "liten tvätt" eftersom vi har två små barn så vi behöver nog ytan mer än höjden så att säga.
  • Mytis

hade en som var ca 160 hög den är underbar till bebiskläder men tillochmed min dotter kläder är för stora för att hänga upp i den. Min dotter har stl 128-130

• Hoppetossan 79
    Hitta Nemo skrev 2008-09-12 15:24:48 följande:
    Kolla på Ikea.www.ikea.com/se/sv/catalog/products/80119043
    Det blev en sådan på ikea (det var den jag syftade på i tidigare inlägg som är 160 cm och har fyra plan)
    Mytis skrev 2008-09-12 15:25:56 följande:
    hade en som var ca 160 hög den är underbar till bebiskläder men tillochmed min dotter kläder är för stora för att hänga upp i den. Min dotter har stl 128-130
    Fast om den är 160 och 4 plan innebär ju det att det är 40 cm mellan planen ungefär. Mina toppar tex är inte längre än 80 cm. Tor inte min mans tröjor är det heller. Byxor tex kan man ju hänga på flera trådar om det skulle vara så att man vill hänga dem där. Men vi har även två "vanliga ställningar" bara att de tar så mycket plats i badrummet så de står oftast i vårat vardagsrum/matsal vilket inte är så kul.
Svar på tråden Torkställning med 3-4 våningar? Snälla snabba svar!