• boniita

hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!

heej jag är från en religös familj. och ville fråga dig : du vet på bröloops natten ? vadå kommer jag inte blöda ? vadå ska jag vara stel du vet inte va så våt och nervös. stel och rädd ? ?
    jag har många gånger ononerat med vattenstrålle , betyder det att jag kommer inte att blöda ?? för vattnet kommer ju in i mig ??? jag är nervös ju ! hjäälp mig ! jag vill ju blöda ! och säg inte att man inte blöder eller nåt sånt ... det kan jag inte säg t min släkt o min familj. ah men jag blödde inte, för att det igentligen inte blöder,
    asow neej! Deet går inte dem kommer fan skjuta mig i plats. så snälla hjälp mig och om jag vill blöda vad g
    gör jag utan att ta med mig kniv nåtting typ som vad spänna eller vadå ?? (jag är oskuld)

• Svar på tråden hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!
  • Anonym

inte säkert du kommer blöda, tex efter tapong använding så...

• Takhiza

vissa blöder, andra inte. De är så vi är skapta, de borde väl din famil veta??

• boniita

har ej haft tampong,

asow neej , dem e religösa o så...

• Nyfiken gul

alla blöder inte. på många många tjejer försvinner mödomshinnan pga tamponganvändning, ridning, gymnastik, andra sporter, gynekologiska undersökningar osv...

och så är det bara så att vissa har lätt för att ha samlag även om dom är oskulder och där mödomshinnan naturligt är så liten att det inte märks att den går sönder och blöder inget.

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • Anonym (..)

Jag blödde ingenting. Det är inte en självklarthet att blöda. Men läst någonstans om en tjej som för säkerhets skull tog en liten nål med sig och stack sig i fingret.

Vet han du ska gifta dig med om att alla faktiskt inte blöder?

• Stockrosor

Finns ingen garanti för att man blöder som oskuld även om det är vanligt.

Ta ketchup eller karamellfärg (blandat med nåt).

Usch vilken j-vla sits!
    Lycka till!

• boniita
    Svar på #4
    aaah veet men asow har ej haft deet nåt av det du sa :/ men tror du jag kommer?
  • Anonym

Jag blödde aldrig vid mitt första samlag för min mödomshinna hade spräckts tidigare när jag var yngre. Kan du inte säga att du använt tampong om du nu inte skulle blöda? Annars går det att operera dit den igen om man är rädd för sin släkt...

Själv tycker jag det är helkonstigt att folk ens tänker så att man måste blöda vid första samlaget, vet man mer så gör man ju inte alltid det..men det är ju en annan diskussion.

I alla fall, lycka till hoppas det går bra för dig!

• Anonym (lisen)

Tyvärr så är det ju långt ifrån alla som blöder när de förlorar oskulden. Jag blödde inte, och vet bara att en av mina väninnor gjorde det. Alltså är det mer ovanligt att blöda än att inte göra det.

• boniita
    Svar på #5
    asow ja me ändo ,lixom det går inte
Svar på tråden hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!