• boniita

hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!

heej jag är från en religös familj. och ville fråga dig : du vet på bröloops natten ? vadå kommer jag inte blöda ? vadå ska jag vara stel du vet inte va så våt och nervös. stel och rädd ? ?
    jag har många gånger ononerat med vattenstrålle , betyder det att jag kommer inte att blöda ?? för vattnet kommer ju in i mig ??? jag är nervös ju ! hjäälp mig ! jag vill ju blöda ! och säg inte att man inte blöder eller nåt sånt ... det kan jag inte säg t min släkt o min familj. ah men jag blödde inte, för att det igentligen inte blöder,
    asow neej! Deet går inte dem kommer fan skjuta mig i plats. så snälla hjälp mig och om jag vill blöda vad g
    gör jag utan att ta med mig kniv nåtting typ som vad spänna eller vadå ?? (jag är oskuld)

• Svar på tråden hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!
  • Anonym (dildo)

köp en dildo eller en tjock gurka och öva med den så kanske du slipper blöda...

• AnnaGBG
    Anonym (dildo) skrev 2008-09-14 22:45:42 följande:
    köp en dildo eller en tjock gurka och öva med den så kanske du slipper blöda...
    Snacka om att missuppfatta en TS
  • Anonym (...)

AnnaGBG: Haha, skön svärmor

• Lolilla

Förvånansvärt att inga av de äldre kvinnorna i släkten talat med ts om detta innan. Kvinnor vet att inte alla blöder, oskuld eller ej. I alla länder och i alla kulturer! Det finns väldigt enkla knep. Enklare än att sticka sig med nålar eller operationer (!)och allt annat som föreslagits i denna tråden. Förvånansvärt att ingen släkting/vän tagit upp detta med ts...

• AnnaGBG
    Anonym (...) skrev 2008-09-14 22:49:48 följande:
    AnnaGBG: Haha, skön svärmor
    Hon är världens gulligaste...det är ju bara den här religiösa grejen som komplicerar lite.
  • Anonym (vad)

Vilka är dessa enkla knep?

Lolilla skrev 2008-09-14 23:03:46 följande:
    Förvånansvärt att inga av de äldre kvinnorna i släkten talat med ts om detta innan. Kvinnor vet att inte alla blöder, oskuld eller ej. I alla länder och i alla kulturer! Det finns väldigt enkla knep. Enklare än att sticka sig med nålar eller operationer (!)och allt annat som föreslagits i denna tråden. Förvånansvärt att ingen släkting/vän tagit upp detta med ts...
  • Anonym
    Anonym (vad) skrev 2008-09-15 11:56:00 följande:
    Vilka är dessa enkla knep?
    bara att ta lite låtsad blod, eller blod från något djur, och ha på lite på lakanet.
  • Anonym (:-()

Usch, jag mår dåligt när jag läser detta. Vilken ångest att behöva vara rädd för att inte blöda. Bröllopet ska ju vara en lycklig dag. Fy för människor som, oavsett religion eller ej, lägger sig i något som rimligen inte kan angå någon annan än de två som har sex. Att kräva blod är ju dessutom näst intill att kräva våldtäckt, eftersom en vuxen kvinna som vill ha sex sällan blöder ens vid första samlaget.

Jag blödde inte första gången, och har inte gjort det någon annan gång heller. Inte en droppe. Av alla tjejer jag pratat om detta med har en blött första gången och då var det bara en liten droppe som kom på papperet efteråt. Ingen har råkat ut för ett blodigt lakan.

TS: Gå till ungdomsmottagningen och prata med en barnmorska. Du verkar vara väldigt ung, det kan vara bra med lite praktiska råd. Om bröllopet inte är väldigt snart kan du nog få p-piller så att du kan se till att du har mens på bröllopsnatten. Kan vara bra med p-piller annars också, så att du inte blir gravid. Jag antar att kondom kanske inte är aktuellt. Ungdomsmottagningen har tystnadsplikt, ingen behöver veta att du varit där.

• Anonym (vad)

Lolilla påstår att det finns bra mycket enklare knep än alla de som har skrivits i denna tråd. Inkl låtsatblod och annat och nu undrar jag vad Lolilla menar?

Anonym skrev 2008-09-15 12:48:10 följande:
    bara att ta lite låtsad blod, eller blod från något djur, och ha på lite på lakanet.
  • Lolilla
    Anonym skrev 2008-09-15 12:48:10 följande:
    Ännu bättre är att använda en bit svamp (typ badsvamp) och dränka in med blod som man sen placerar på ett strategiskt ställe. Som sagt, konstigt att ingen informerat ts om detta enkla knep...
Svar på tråden hjälpppppppppp miiiiiiiiiig !!!!!!!!!!!!