• TigerLinn

vart kan man hitta en person?

hej!

jag har en person som jag känt tidigare i livet, nu har jag börjar fundera på ett kontakta den människan igen.

jag har sökt på nanm på typ eniro och sådan efter telefon nummer i de städer jag vet att människan bott i men det finns flera med samma namn. och inget av de gamla mobil numrena fungerar (personen bytte redan förr i tiden mobil nummer ofta)

jag har dock person nummer på denna människ aiaf år månad och dag inte de fyra sista

finns de nån sida på nätet eller någon annan stands i denna samhälle som jag enklet kan söka upp denn person på (under förutsättning att personen nu inte lever skyddad av nån anledning allså)

hoppas nån kan hjälpa mig.

• Svar på tråden vart kan man hitta en person?
  • magnus07

www.birthday.se/
    Där kan du söka på namn och födelsedatum så hittar du förhoppningsvis rätt person.

• TigerLinn

tack de var en bra sida.. vet du vad det korar att registrera sig?

magnus07 skrev 2008-09-12 21:46:52 följande:
    www.birthday.se/Där kan du söka på namn och födelsedatum så hittar du förhoppningsvis rätt person.
  • Parvel
    Ellensmamma skrev 2008-09-12 21:47:40 följande:
    www.ratsit.semkt bra sida! Gratis att bara söka på namn o persnr m.m.
    Denna sidan är kanon! Hittade alla gamla klasskompisars nya adresser där! perfekt!
    Livet är härligt *oftast*
  • magnus07
    TigerLinn skrev 2008-09-12 21:54:14 följande:
    tack de var en bra sida.. vet du vad det korar att registrera sig?
    Det är gratis att vara med på den sidan!
    Jag får numer påminnelser både när folk fyller år och när dom har namnsdag, väldigt smidigt om man har dåligt minne :)
  • TigerLinn

har hört att denna sida skicka ut fakturor senare fast de ska vara gratis?
    sedan verkar han krånglig?

Flippen skrev 2008-09-12 21:58:06 följande:
    Kan också rekommendera www.ratsit.se
  • Ellensmamma

Har använt ratsit sen den startade, alltså minst 2-3 år. Jag har aldrig fått någon faktura, man registrerar ju inte sig om man bara ska söka namn o adress.

• My Lonely Heart

Man kan ju vara anonym om man söker gratis på ratsit :)

• Flippen
    TigerLinn skrev 2008-09-13 00:16:38 följande:
    har hört att denna sida skicka ut fakturor senare fast de ska vara gratis?sedan verkar han krånglig?
    Krånglig? Det förstår jag inte. På startsidan fyller man ju i de uppgifter man har. Kunde inte vara enklare enligt mig.

Och det kostar ingenting att få upp namn, adress och födelsedatum. Får man faktura så har man registrerat sig och sökt kreditupplysning.
Svar på tråden vart kan man hitta en person?