Dubai med barn?
tycker det funkar utmärkt med barn!
tom shoppingcentrena har flera fina, rena amningsrum med skinfotöljer å modärna (inte ens sett i sverige) skötbord med duch mm.. i anslutning till toaletterna.
Allt är så stort så det tar länge att besöka ett ställe å därmed funkar det utmärkt med barnvagn osv...
däremot är avstånden stora å man förflyttar sig inte gående från ett till annat ställe, men det gör man ju inte oavsett med eller barn, lika så tar man inte överfulla bussarna utan taxi, så det är ingen skillnad mot om du åker med eller utan barn..
Väldigt negativa är ju trafiken på storvägarna, kan ta lääänge å ta sig fram, å taxi köerna vissa tider... å att det finns så få ställen där man kan njuta av en öl, trodde faktiskt fler hotell å restauranger hade ölservering när man läst guidböcker mm, men de var väldigt få i mitt tycke.
å att ikeas korvar smakar skit
Annars har jag bara positivt att säga, överaskad över att det är så svin billigt (eller dyrt, finns liksom inget mellanting, men jag trodde de mesta skulle va dyrt vilket inte alls stämde utan jag åkte därifrån med mer shopping å kläder än från nått annat resemål - å då reser vi flera gånger per år till olika ställen)