• Anonym (S)

vit flytning från "kisshålet"

vad kan det vara?
    urinvägsinfektion kanske?
    är vi v39 o blir ganska orolig att det e nå fel på mig...

• Svar på tråden vit flytning från "kisshålet"
  • Krabbolina

kisshålet?
    Menar du urinröret eller slidan? Flytningar är vanliga under hela graviditeten och det är inte ett tecken på urinvägsinfektion.

• Anonym (S)

från urinröret

• Krabbolina

Anonym (S) skrev 2008-09-14 22:19:51 följande:

från urinröret
    jag är imponerad att du kan se att flytningarna kommer från urinröret.
    Kan kanske vara så att du har någon infektion/irritation i urinröret. Bäst är väl att ringa bm imorgon och lämna ett urinprov.
  • Anonym

Är du helt säker, på många sitter urinröret precis ovanför slidan. Men kolla upp om du e orolig. Har dock aldrig hört om flytningar från urinröret

• Anonym (S)

känner när det kommer o ser det på trosorna.
    men ja jag får väl ringa imorgon då .
    tack

• Pysselgalningen

Ring BM direkt imorronbitti!
    Be dom ta odlingar på UVI och att en läkare får titta på det DIREKT!

Jag hade själv en urinvägsinfektion som va så kraftig att det kom var, inte bara rinnande var utan även klumpar. MEN det slog inte ut positivt på direktproverna som tas utan det konstaterades av läkare efter gynundersökning.

• Anonym

Anonym (S) skrev 2008-09-14 22:23:01 följande:

känner när det kommer o ser det på trosorna.men ja jag får väl ringa imorgon då .tack
    flytningar från slidan kan man också känna och de kommer också i trosorna.
  • Anonym (S)

oj, hoppas att det inte e så allvarligt !! nu e ja ännu oroligare .. :(

• Anonym (S)

ja men ja känner att det e därifrån. känns som att man kissar på sig typ.

• Pysselgalningen

Anonym (S) skrev 2008-09-14 22:25:59 följande:

oj, hoppas att det inte e så allvarligt !! nu e ja ännu oroligare .. :(
    UVI kan vara lurigt ibland och inte ge några direkta besvär. Jag hade inga besvär förnsän en morgon då jag helt plötsligt behövde bita mig fast i handfatet för att kunna kissa. Läkarn sa att jag troligen gått med det ett tag utan några symptom så det har "grott till sig". Men jag kan säga att det gick över efter en pencillinkur och en massa drickande. Allt jag drack på ett par veckor va tranbärsdricka och citronvatten.
    Så oroa dig inte så mycket, det går att bota!
  • Anonym

jag har faktiskt detsamma och är helt säker på varifrån det kommer! Gissar på blåskatarr, lämnat prov äfr odling i dag. Hur gick det för dig, TS?

• Anonym (L)

Är också gravid med vita flytningar från urinröret, nyprovtagen för sti men det visar inget. Inte heller odling för uvi. Någon som vet vad det kan vara??

• Anonym (Skulle gissa på...)

Skulle gissa på att dessa "flytningar" inte är era egna flytningar, utan rester efter era pojkvänner/makar/älskares ejakulation där små mängder av detta hamnat på annan plats än avsedd och letat sig in. 

Svar på tråden vit flytning från "kisshålet"