Inlägg från: Heather KL |Visa alla inlägg
  • Heather KL

Borlängetråden del 3

Hej på er...

Dom som skulle ha Diesel kan inte köpa honom; för han krafsar på dörren när han är lämnats hemma ensam, o dom hyra sitt hus... så det går inte. Så imorron kommer han tillbaks med dom. Vet ej vad vi ska göra.. det är så dyrt att kastrera honom....

• Heather KL

Vi ska behålla lille Diesel o jobba med honom mera o har fått råd av vänner om hur vi ska hantera honom när han är stygg (ger honom en time out i hans stor hundbur för en halvtimme o leka med dom andra under tiden)... så då så..

• Heather KL

Ska nog ut för en promenad med barnvagn o Alexander. Det är så het i lägenheten att jag snart smälter. haha...

• Heather KL

FiaLisa- det kostar 4000kr ungefär Men jag ska inte kastrera honom eftersom jag ska ställa ut honom. Men vi får se om han ska gå på hanhund p-spruta kanske som är som en kemsisk kastrering på något sätt eller någonting. Förvirrande är det med de nya saker inom veterinärmedicin.

Var uppe till Mellsta med Magnus, Alex o Diesel nyss. Fint var det. Vi funderar på att köpa en begagnad husvagn o hyra ett plats däruppe. 600kr per år är det inklusiv el för en plats. Vi mött ett par från Ringen som bo där under sommaren.

• Heather KL

Hejjj!

På torsdag åker vi (Magnus, Alex o jag) på en Viking Line Cinderella kryssning till Åland! Jippiiiiiii! Hundarna ska vara hos en vän övernatt. Vi köra själv ner så det är bekväm (luftkonditionering o mer utrymme) för oss tre.

Ny bild på lille killen i galleriet!

kram,
    Heddan

• Heather KL

FiaLisa o alla -
    Vi är inte hemma förrän efter kl 20.00 o då hämtar vi hundarna ifrån kenneln.

Kram.

• Heather KL

FiaLisa - tack

Gomorron allesammans!

• Heather KL

hatar sommarvärmen!!!

• Heather KL

LHS - Du bor inte i en betonghus säkert där värmen sugs upp ifrån solen!! Usch.. Nej jag älskar höst - det är så vackert med alla färger och friskt kyligt luft... samma sak med vinter Jag har aldrig varit en sommarmänniska haha

Svar på tråden Borlängetråden del 3