Inlägg från: critan |Visa alla inlägg
  • critan

Borlängetråden del 3

Kikar in och fixar tråden till mina favoriter! Hoppas ni får en trevlig kväll, själv ska jag jobba! Inte kul. Skulle ju vilja gå på cruising, men snäll som man är så säger man ja....suck...

• critan

Välkommen sasse!

Har varit och jobbat, det gick bra. Tråkigt nog hade bebis 39,5 i temp när vi kom hem, mindre kul. Vad ska man göra? Gav henne alvedon, nu sover hon. Kanske tand pågång? Hon är inge snorig eller nåt, bara febern. Tycker inte om sånt, bättre dom är snoriga, det känner man igen liksom. Hoppas det går över fort.

• critan

Här är det lugnt och skönt, sambon skulle på krogen och Linn sover, fortfarande feber, 39,5 nu med. Försökte ge henne en supp, men det var lättare sagt än gjort! Den kom ut hela tiden, och smällte liksom lite hela tiden. Vet inte om hon fick nåt i sig, vågade inte försöka med en till. Nån som har nått tips på har man gör?

• critan

Grattis fia, du fick sista ordet. Som på en räkmacka, vi som kämpat så!!!

• critan

Fia - vägbeskrivning tack, om vi kan komma! Våra vänner från Göteborg är ju i stan, men om dom inte ska umgås med oss på fredag, så dyker vi ut jag och barna. Önskar dig en fortsatt trevlig dag!!!

Önskar ALLA en fortsatt trevlig dag i solen!

• critan

Moja - Är det mycket folk vi Tunaåstrand? Har aldrig badat där. Vi har köpt en stor pool, så jag håller mig hemma på gården, ingen som ser mig då!!!

Svar på tråden Borlängetråden del 3