resa till gambia?
hej. reser till gambia när dottern är ca 11 månader/1 år.
nån som vart där nyss o vet hur utbudet ser ut m blöjor o barnmat?
jättetacksam för svar!!!
hej. reser till gambia när dottern är ca 11 månader/1 år.
nån som vart där nyss o vet hur utbudet ser ut m blöjor o barnmat?
jättetacksam för svar!!!
Hej vad roligt. Vi åker i december. Jag åker också dit med flera barn en 11år, 4år och 11 månader. Dock är hon född 3 månader förtidigt och kommer att vara storleksmässigt som en åttamånaders.
Jag har hört att blöjor är dyrt och att det finns pampers men att det utbudet inte är så stort. Barnmat finns men frågan är på utgångsdatumet. Jag kommer att ta med mig både blöjor och barnmat för att vara på den säkra sidan.
Får din lilla ta malaria tabletter? Vilka vaccinationer tar du till barnen?
ja lillan får oxå lariam, 1/3 dels tablett tror jag.
jag tar nog inte med blöjor, endast ett få tal o hoppar nog mat oxå.
tar m välling, 20 tal burkar m färdig gröt o majskrokar.,,,hihi.
hon har inga tänder än men hon hittar nog nåt att äta därnere. hon e verkligen inte kräsen som tur är!
hur länge stannar ni?
roligt, min dotter heter oxå tida! stora pojken heter Nuha.
vi stannar 3 veckor den här gången. Ska ha dop för våra två små tjejer. Vad roligt att höra att det finns flera Tidor, det verkar inte vara så vanligt numera. När åker ni?
vi åker om tre o en halv vecka nu!! 14oktober, så det börjar närma sig,,,
vad spännande! hur länge ska ni vara borta?
vi stannar till 23 november. just därför blir det svårt att ta med all mat o blöjor. Får hoppas på att det finnd lie i alla fall.
nu har jag fått svar på annat håll. finns gott om både blöjor o barnmat. mest finns i supermarkeet vid kairaba avenue vis serrekunda. samma priser som här trodde dom. importerat från england eller holland