• aquamarin

Var hittar jag ett fint spjälskydd?

Som frågan lyder... Vill ha ett utan en massa figurer, men gärna randigt, rutigt eller med stjärnor. Eller något annat neutralt mönster. Vill att det ska gå i blått, turkost eller grönt. Någon som vet var man kan hitta ett sånt? Har letat och letat..

• Svar på tråden Var hittar jag ett fint spjälskydd?
  • Mosaik

gå in i en tapetbutik, kolla i katalogen keek-a-bo från midbec... däri har de massvis med fina tyger,lampor,spjälskydd, gardiner mm(för att man skall kunna matcha med tapeterna i katalogen)... bla finns det spjälskydd med vit botten och limegröna eller blå ram och stjärnor i olika färger. SUPERläckra

• Mosaik

ps: kolla in i mitt galler, vårt hem där på sonens rum, i dem färgerna går spjälsängsskyddet (har lånat hem katalogen just nu, därför är jag insatt )

• Kaniin

Varit inne på Babyproffsen?

Vi köpte ett randigt där som gick i färgerna blått, grönt och turkost.
    De har stort utbud om inte annat..

Lycklig mamma till Elisia
  • Suri

Jag hittade ett spjälskydd på babyproffsen från "turiform" med vit botten och små grå stjärnor. Jättefint (bild finns i galeriet).

• abbelinda

Lundmyr of Sweden har ett helt underbart. Men då ska man nästan ha hela bäddsetet. Sååå fint! Sök på namnet på Google så kommer deras hemsida upp.

• Tvåbarnsmorsan

www.ellos.se har fina spjälskydd i prickigt, rutigt och grönt! Dom är jättefina och det finns påslakan och örngott att köpa till!

♥ Pierre 2002 ♥ Saga 2007 ♥
  • LovelyLady

Jag vill tipsa om ett jättefint spjälskydd från MICKI, det finns i grönt men även andra färger. Det är en jättehärlig kvalite och så är det ca 28cm högt tror jag, och det gör ju att den lille inte petar ut fötterna ovanför. Och på insidan är det en liten ficka på varje sida, på ena sidan sätter vi ett litet gosedjur och på den andra sidan babyvakten.

Svar på tråden Var hittar jag ett fint spjälskydd?