• LearnToFly

Bruna flytningar i väntan på BIM..fler?

Är på BIM -5 idag.
    Sex dagar efter ÄL fick jag en ljusrosa flytning, med en lite blodstrimma i, dagen efter blev flytningen lite mer beige, dagen efter det brun och nu är den fortfarande brun...
    Fler som har bruna flytningar innan bim, eller har haft det i tidigare graviditeter?

• Svar på tråden Bruna flytningar i väntan på BIM..fler?
  • Carro29

God morgon tjejer!

Jo, jag kunde ju inte hålla mig så jag testade igår men aldrig har väl ett test sett så negativt ut! Blev faktiskt inte så besviken, skulle varit alltför otroligt..men vill gärna att den "vanliga" mensen ska komma igång nu.

Sosia: Det låter som en nidblödning, det brukar man få 7-10 dagar efter ÄL och det är ett positivt tecken på att man kan vara gravid! Jag håller tummarna för dig!

• Carro29

Vad gullig du är, tack! Har du fortfarande bruna flytningar? Några gravsymptom?

LearnToFly skrev 2008-09-15 15:05:20 följande:
    då finns jag här, vet hur det kändes när man fick sin första mens efter missfallet! lycka till!
  • saltflingan

Jag brukar få bruna spottings 3-4 dagar innan mensen.

• LearnToFly

hej tjejer ville bara meddela er att det finns hopp.. JAG HAR PRECIS FÅTT PLUS!!!
    Är sååå lycklig!!

• Carro29

Nämen grattis, grattis, grattis! Åh, så glad för din skull! Kände det på mig, det var därför jag frågade om gravsymptom..

LearnToFly skrev 2008-09-16 14:11:09 följande:
    hej tjejer ville bara meddela er att det finns hopp.. JAG HAR PRECIS FÅTT PLUS!!!Är sååå lycklig!!
  • Älskarlivet

jag har (hade mensflytningar 3 veckor per månad.
    nu tar jag primolut ioch dom hjälper!
    tar 2 om dagen i 5 dagar.

• Kajsa81
    Svar på #11
    Carro29.. Åh det låter ju positivt! Blev först lite osäker på vad en nidblödning egentligen innebär... Tack nu vet jag vad det är för nåt :) Ja nu kanske jag inte ska oroa mig utan får hålla tummarna att det är en nidblödning och ett positivt tecken!! Jag vågar inte hoppas för mycket så jag riktigt längtar tills det gått 1-2 veckor till :)

LearnToFly: GRATTIS!!! Vilket härligt besked!
  • Vilja81

Igår fick jag också en rosa/brun flytning som kom starx efter att vi haft sex så först tänkte jag att det nog hade med det att göra men idag på morgonen hade jag det också....och fattar inte vad detta är. Jag brukar aldrig börja "spotta" innan mens (BIM 21/9) men känner samtidigt att det är lite sent för en nidblödning (hade Äl 5-6/9. Eller vad tror ni? Jag är ny i denna "branschen"...

• Liiii
    LearnToFly skrev 2008-09-16 14:11:09 följande:
    hej tjejer ville bara meddela er att det finns hopp.. JAG HAR PRECIS FÅTT PLUS!!!Är sååå lycklig!!
    Grattis!!!
    Lukas 070530
  • Carro29

Det skulle ju kunna vara en nidblödning, kan ju komma upp till 10 dagar efter ÄL och den kanske var någon dag senare än du trodde. Här ska vi bara vara positiva!

Själv var jag ju inte gravid men däremot kom mensen med buller och bång igår så det känns ju på ett sätt bra, har väl ÄL om nån vecka då, spännande..

Vilja81 skrev 2008-09-16 16:49:39 följande:
    Igår fick jag också en rosa/brun flytning som kom starx efter att vi haft sex så först tänkte jag att det nog hade med det att göra men idag på morgonen hade jag det också....och fattar inte vad detta är. Jag brukar aldrig börja "spotta" innan mens (BIM 21/9) men känner samtidigt att det är lite sent för en nidblödning (hade Äl 5-6/9. Eller vad tror ni? Jag är ny i denna "branschen"...
  • Kajsa81
    Svar på #11
    Tyvärr så fick jag mens i tisdags *suckar* jag som hoppades så på att det var en nidblödning.. kan det ändå ha varit en nidblödning men det liksom inte höll hela vägen ut?
Svar på tråden Bruna flytningar i väntan på BIM..fler?