friskis o svettis fråga
tänkte testa det en gång
vet ni om man får det o vad kostar det?
får man ha med sig barn ?
tänkte testa det en gång
vet ni om man får det o vad kostar det?
får man ha med sig barn ?
Självklart kan du provträna på Friskis. Ibland har de erbjudande att man får prova en gång gratis men ibland kostar det och då är det ca 40 kr beroende på typ av träning. Barnpassning finns på olika anläggningar men gå in på Friskis hemsida så står nog all info där om vad som gäller i din stad.
Lycka till med träningen!
Kontakta ditt tränigscenter. Varierar väldigt. På mitt fd friskis hade de lekrum men inger barnpass. Och barnet kan du inte ha med dig in under passet om det inte är mamma/barn-gympa och barnet är litet nog att ligga stilla. På SATS däremot hade de barnpass med barnvakt.
tänkte väl mest att hon kunde vänta på mig hålla mig sällskap hon är 9 år
Ok men ring och hör med ditt gym antingen kan hon ju sitta och läsa eller nåt...eller så kanske de har en lekhörna där hon kan kika på film eller så. Ärhon 9år så är det ju inga problem. Förutsatt atthon vill själv.
Här i malmö brukar man tyvärr inte få provträna. Du får betala för en vanlig gång. Men de har barnrum där barnen kan vara. annars brukar våra ledare säga att det är OK att barnet sitter inne på passet om det är lugnt (men det beror nog på vilket pass det är och vilken ledare).
Gå in på deras hemsida och kolla. Googla friskis & Svettis och klicka dig vidare till just din stad.