• Alderia

Kär i en man, men är han kär i mig?

Vet den här killen om att du faktiskt redan har ett förhållande, och att du är otrogen? Jag vet inte om jag skulle vilja/kunna få starka känslor för någon som är regelbundet otrogen, och jag skulle definitivt försöka hålla mig cool om jag fick det.

Du kräver väldigt mycket av honom, tycker jag. Du vill att han ska visa dig en massa känslor, men själv sitter du "trygg" i ditt förhållande och vägrar ta några risker.

• Alderia
    Svar på #12
    greatluckygirl skrev 2008-09-15 15:13:17 följande:
    Han vet allt det.Och han vet hur det ligger till i vårat förhållande.
    Ja, då förstår jag inte att du har mage att kräva mer av honom.
  • Alderia

Har du sagt till den nye att du är villig att lämna ditt förhållande för honom? Om inte så ger du ju honom minst lika dubbla budskap som du menar att han ger dig.

• Alderia
    Svar på #30
    greatluckygirl skrev 2008-09-15 15:27:42 följande:
    Nej vi har inte pratat om det eftersom jag inte vill skrämma honom genom att säga " ta mig jag är din jag lmnar min man"
    Men jisses, kvinna. Att du överhuvudtaget grubblar över hans respons då!? Hur sugen tror du att HAN är på att kasta sig framför dina fötter, du som sitter tryggt med en man som accepterar vad som helst bara du inte lämnar honom? Du vill inte ta några som helst risker tydligen, och den nye mannen är säkert rädd om sina känslor och sin självrespekt också. Skaffa lite råg i ryggen och bryt dödläget själv istället för att hoppas att någon annan ska göra det.
  • Alderia

greatluckygirl: läste du mitt inlägg nr. 39?

Svar på tråden Kär i en man, men är han kär i mig?