• Anonym (7000)

Kär i en man, men är han kär i mig?

Ja du kan ju börja med att dumpa den du redan har...just nu så ska du ju äta kakan o ändå ha den kvar

• Anonym (7000)

Nä hur ska vi veta det,fråga honom rakt ut istället

• Anonym (7000)

Dumpa bägge 2,dom verkar ju uppenbarligen urbota dumma som låter dig hålla på som du gör...

• Anonym (7000)

Om han inte har känslor för dig då o du är så förälskad som du säger ska du bara gå vidare då? Med din sambo? Då kan du ju inte vara så kär

Ja hålla på o knulla med andra fast du är i ett förhållande..Är inte det lite elakt?

• Anonym (7000)

Jag vet inte om du hör själv hur detta låter??
    Men det låter otroligt egotrippat
    Man kan inte vägra att bli lämnad,det blir man bara!!

• Anonym (7000)

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:20:46 följande:

Får jag fråga vart han bor alltså bara vilken stad? Låter som om det kan vara min man... Såg att du skrivit att han hade barn.
    Det är nog mångas män som håller på så här tyvärr!!
  • Anonym (7000)

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:33:17 följande:

sättet du skrev i hans ord/formuleringar, hur han beter sig, säger inte att det är dig han träffar men som sagt man kan aldrig veta säkert..
    Tycker du oxå ska dumpa din man....O risken att du ska hitta rätt på fl är väl 1 på miljonen tyvärr gumman
  • Anonym (7000)

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:37:56 följande:

Anonym (7000) skrev 2008-09-15 15:35:21 följande:Vi ligger i skiljsmässa men då han säger att han älskar mig och vill satsa på oss samtidigt som han döljer saker.. känslor är inte det lättaste..
    Tufft..Jag vet att känslor är svårt hoppas det slutar bra iaf i slutändan även om du inte mår så bra nu
Svar på tråden Kär i en man, men är han kär i mig?