Inlägg från: greatluckygirl |Visa alla inlägg
  • greatluckygirl

Kär i en man, men är han kär i mig?

Alderia skrev 2008-09-15 15:15:07 följande:
    Svar på #12
    Ja, då förstår jag inte att du har mage att kräva mer av honom.
    Jag KRÄVER inget.
    Jag vill bara veta vad han känner.

jag vill inte ha dubbla budksap

Han har sagt och tyckt till på två olika sätt, det gör det svårt för mig att välja eftersom han inte är tydlig med bara ett svar utan två.

Därför frågar jg er!
  • greatluckygirl

Anonym (7000) skrev 2008-09-15 15:20:32 följande:

Om han inte har känslor för dig då o du är så förälskad som du säger ska du bara gå vidare då? Med din sambo? Då kan du ju inte vara så kärJa hålla på o knulla med andra fast du är i ett förhållande..Är inte det lite elakt?
    Jag tycker om min sambo men jag är inte kär och jag älskar inte honom. Jag sa att jag var kär i en annan och ville lämna oss. Men han vägrade Och så sa jag att jag kommer börja dejta den andra och ev hamna i säng, och det gjorde inte honom något bara jag inte lämnade honom förren jag visste vad den andra ville, han ville att ja skulle vara säker på min sak. Och det ärjag, men jag vet inte vad den andra mannen menar med orden!
  • greatluckygirl

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:20:46 följande:

Får jag fråga vart han bor alltså bara vilken stad? Låter som om det kan vara min man... Såg att du skrivit att han hade barn.
    Nej hans fru har gått bort och du lever väl? :)
  • greatluckygirl
    Alderia skrev 2008-09-15 15:25:05 följande:
    Har du sagt till den nye att du är villig att lämna ditt förhållande för honom? Om inte så ger du ju honom minst lika dubbla budskap som du menar att han ger dig.
    Nej vi har inte pratat om det eftersom jag inte vill skrämma honom genom att säga " ta mig jag är din jag l
    mnar min man"
  • greatluckygirl

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:29:33 följande:

Tror inte att det spelar någon roll om du säger vilken stad han kommer från men skulle lätta en börda från mitt hjärta om du kunde ge mig det.
    Nej jag tänker inte avslöja vart han bor. Tyvärr.
    Men han har ingen fru så det borde underlätta!!
  • greatluckygirl

Nyfiken gul skrev 2008-09-15 15:30:53 följande:

men du.. det är inte din skyldighet att bo kvar om du inte vill - det är bara att flytta o packa om du vill det.  Han kan inte tvinga dig att bo kvar bara för att HAN vill det...det är hans problem om han inte kan ta att du vill separera. Det finns kuratorer och psykologer som kan hjälpa honom med det. vill du flytta så gör det! visa att du menar allvar helt enkelt.
    Men han gråter bara och jobbet har han skippat den senaste veckan!
  • greatluckygirl

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:29:33 följande:

Tror inte att det spelar någon roll om du säger vilken stad han kommer från men skulle lätta en börda från mitt hjärta om du kunde ge mig det.
    Vad får dig atttro att det är din man?
    Det finns inget som tyder på det.
  • greatluckygirl
    Hägris skrev 2008-09-15 15:31:46 följande:
    Det låter som om han gil,ar att sätta på dig när du är tillgänglig men inte vill ha ett förhållande.
    Men det är jus det han verkar vilja.

Han berättar hur vi skulle laga mat tillsammans, åka ut till skrägården. Älska och massa annat. Han pratar kärlek, jag pratar sex. Det är det som är det lustiga!
  • greatluckygirl

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:33:17 följande:

sättet du skrev i hans ord/formuleringar, hur han beter sig, säger inte att det är dig han träffar men som sagt man kan aldrig veta säkert..
    Nej det hoppas jag inte iallfall!!
    Har fått hans hem nummer och det borde han inte ha gett ut om han har en fru!
  • greatluckygirl
    Hägris skrev 2008-09-15 15:36:30 följande:
    Svar på #37jag tror inte det, han vill ju hålla dig sugen för att få mera... du verkar ju inte ens veta om han har en tjej redan...
    Jag vet allt.
    Han är ärlig och öppen. Rak på sak.

Vi snackar vuxen och mogen man, inte liten pojke.
    Dock med dubbla budksap, men det kanske bara är jag som inte fattar vinken.

Jag vet vart hand bor, har varit där och träffat hans barn jag har hans hem nummer, vet vart han jobbar och känner hans mor!!
  • greatluckygirl

Anonym (min man?) skrev 2008-09-15 15:37:56 följande:

Anonym (7000) skrev 2008-09-15 15:35:21 följande:
    Vi ligger i skiljsmässa men då han säger att han älskar mig och vill satsa på oss samtidigt som han döljer saker.. känslor är inte det lättaste..
    Den jag träffar har ett barn. En son!
  • greatluckygirl
    Alderia skrev 2008-09-15 15:34:16 följande:
    Svar på #30
    Men jisses, kvinna. Att du överhuvudtaget grubblar över hans respons då!? Hur sugen tror du att HAN är på att kasta sig framför dina fötter, du som sitter tryggt med en man som accepterar vad som helst bara du inte lämnar honom? Du vill inte ta några som helst risker tydligen, och den nye mannen är säkert rädd om sina känslor och sin självrespekt också. Skaffa lite råg i ryggen och bryt dödläget själv istället för att hoppas att någon annan ska göra det.
    Jag vet vad jag känner, jag har talat om det till både min nuvarande och den nya! Men jag spelar svårgångade ftersom jag inte vill kasta mig framför hans fötter då han ger mig dubbla budskap

Innan jag ens påbörjade något med den nye talade jag om för min nuvarande att jag ej ville vara kvar och att jag är nykär och kommer att vilja vara med den nya!!

Det är han som inte vill låta mig gå
  • greatluckygirl
    Hägris skrev 2008-09-15 15:44:40 följande:
    vill du itne ha din man så flytta i vilket fall sen kan du reda ut det med den nya..
    Det skulle funka.
    Men jag vill ändå veta vad han håller på med?

Är bara van vid yngre killar och dom vet man ungefär vad dom emna, eftersom dom är så på.

En äldre man vill inte slösa sin tid och jaga, han säger vad han tycker och tänker sen är det upp till en annan.

Det kanske så det är här!
  • greatluckygirl
    Anonym skrev 2008-09-15 16:06:34 följande:
    Jag tycker det va starkt av dig att skriva här inne på fl då det finns så många "moder Tereser" här inne.....Kärleken kan man inte styra över, den kommer när man minst anar det.Jag tror att han väntar på att du ska lämna din nuvarande innan han visar mer.Men det är en chansning.... Antingen kommer han när du är singel eller så va han tänd på spänningen i att du va upptagen.Lycka till i all fall
    TACK!
  • greatluckygirl
    Anonym skrev 2008-09-15 16:06:34 följande:
    Jag tycker det va starkt av dig att skriva här inne på fl då det finns så många "moder Tereser" här inne.....Kärleken kan man inte styra över, den kommer när man minst anar det.Jag tror att han väntar på att du ska lämna din nuvarande innan han visar mer.Men det är en chansning.... Antingen kommer han när du är singel eller så va han tänd på spänningen i att du va upptagen.Lycka till i all fall
    Den där med moder therese var bra :D
    gkissade nästan på mig :D
Svar på tråden Kär i en man, men är han kär i mig?