Hur veta om kille intresserad efter en dejt?!
Ja, finns det några hintar man kan få? Vi har träffats på nätet, pratat några månader via dejtingsight och nu ville vi ses. Vet inte om han blev intresserad eller inte, hur vet man det? Tänker att jag är för oattraktiv och tjock för att fånga hans intresse.
Trodde verkligen inte jag skulle bli intresserad men han fångade verkligen mitt intresse, det kändes rätt genast och som om jag känt honom hela livet. Kan sånt hända?! Men jag gissar att det inte är besvarat...för jag har gått upp mycket i vikt och känner mig inte så snygg. Men dagen efter tackade han för senast och sa att han hade haft det jättetrevligt. Men det kan man ju ha även på vänskapsbasis. Vill ju inte läsa in sånt som inte finns.
Våra mejl har blivit kortare efter detta och jag är rädd att han inte vill ha kontakt med mig längre...men jag skulle vilja ses igen. Jag antar att det enda sättet att ta reda på om han är intresserad är att bjuda ut honom men sååå nervöst. Och tänk om det inte fungerar lika bra som efter denna dejt. För det kan ju inte bli bättre än vår första träff!