• Mamma till Noelle och William

April 2007. Del 7

Tror inte att "någon" gjorde en ny tråd, så då tar jag på mig det uppdraget

Här fortsätter iaf vi att snacka, vi som fick barn i April 2007.

Tänk, vad fort det går, våra busungar är redan 1 ½ år!!!

...och syskon har det blivit, och några är på G

(¯`°?.¸ ღ www.noellesmamma.blogspot.com ღ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden April 2007. Del 7
  • WLR

Tack för alla "sparkar"
    Får be farmor ta komp för att va barnvakt mellan 8 och 9, skulle ha lämnat ungarna på dagis under intervjun men Lucas e ju sjuk. Han är så sällan (typ aldrig) sjuk och nu prickade han in viktigaste dan i år...

• kiron

Hallå!
    Idag så har vi varit o köpt vinterskor till Hugo. Han e hemma idag med, var lite hängig igår men full fart idag!
    Var i en sko affär o hittade ngr fina ville ha en mätsticka men det hade dem INTE!!!!
    Köpte inga skor där, hallå hur ska man då veta om de passar????
    Handlade på sko rönne, vilken service om man jämför, stlr 24 köpte vi, de kavat i 23 vi har är på gränsen för små redan!!!!
    Förra veckan köpte jag kavat lite fodrade beg av en kompis i 24 perfekt!!!!
    Köpte 3 bodys till Hugo, vill ha ngr sådana annars har jag mest tröjor. Sen köpte jag bebiskläder, en kompis fick en son i fre! Så kul att handla! Tittade även på overall till bebis i magen men kunde inte bestämma mig Räcka ut tungan...

Sen ska jag göra inbjudningskort till mitt 30årskalas! Gäller att vara ute i god tid! Fyller 1 dec!

Hugo 070421 & knodden i magen bf 090207
  • Aprilia
    kiron skrev 2008-09-29 13:27:27 följande:
    Hallå!Idag så har vi varit o köpt vinterskor till Hugo. Han e hemma idag med, var lite hängig igår men full fart idag!Var i en sko affär o hittade ngr fina ville ha en mätsticka men det hade dem INTE!!!!Köpte inga skor där, hallå hur ska man då veta om de passar????Handlade på sko rönne, vilken service om man jämför, stlr 24 köpte vi, de kavat i 23 vi har är på gränsen för små redan!!!!Förra veckan köpte jag kavat lite fodrade beg av en kompis i 24 perfekt!!!! Köpte 3 bodys till Hugo, vill ha ngr sådana annars har jag mest tröjor. Sen köpte jag bebiskläder, en kompis fick en son i fre! Så kul att handla! Tittade även på overall till bebis i magen men kunde inte bestämma mig ...Sen ska jag göra inbjudningskort till mitt 30årskalas! Gäller att vara ute i god tid! Fyller 1 dec!
    Åh vad kul med lite shopping! Saga kommer att ha ett par kavat vinterskor efter syrran i strl 23, jag hoppas de blir lagom men hon har iaf strl 22 nu så de borde bli bra
  • Jazza

Aprilia: Stort grattis, vad roligt!!
    WLR: Jag sparkar oxå!
    Kiron: Kul med party, jag hade min fest den 30/8 och det var superkul! Maskerad Konstigt att de inte hade mätsticka, då...

• Kulan07

Så jobbigt att det ska vara sån skillnad på skostl, köpte ett par på Tradera (gympadojor) med innemått 14,8 i stl 24 medans ett par kavat i stl 21 har 14,5... knepigt värre ju..

• kiron

Ja det en djungel det där m skor o strl!
    Han e så stolt över skorna skulle visa pappa o storebror.
    Borde gå till sängs e så trött. skulle bara in en snabbis!

• Andaloal

Hej alla. Jag lever ännu men har inte så mycket att tillföra just nu

Har köpt en ny åkpåse åt sonen som kommer snart och en ny kamera iallafall som jag också väntar på att få hem.

En vän är en person som kommer när andra försvinner. / Walter Winchell
  • kiron

Tjena på dig! Ett tag sen! Hoppas allt e bra med er alla!

Svar på tråden April 2007. Del 7