• Anonym

Mår så dåligt över en vide jag såg på youtube-hjälp!

Jag har ADHD coh vet att jag är väldigt känslig för olika saker men jag har nu råkat se en video som jag inte kan glömma och bara går och ältar. Min kompis visade mig idag en video på youtube som hette angel och death eller death of angel, minns inte vad den hette. Det visade en match där en kille helt plötsligt började bete sig konstigt. Han gjorde vålter och konstiga grejor och började springa baklänges och for bakåt och sen reste han sig upp helt stelt och ramlade ihop och dog. Kan detta verkligen vara riktigt?
    Hur kunde han bli så tokig och sedan bara ramla ihop? Eller är det jag som inte fattar här.
    Snälla ni som klarar det se videon och dela med er om vad ni tror.
    Jag mår skit dåligt och har ångest här. Har mycket svårt för att glömma saker som etsar sig fast. Detta är inget skämt. Jag är seriös. Jag har svårt för att sova.
    Snälla hjälp.

• Svar på tråden Mår så dåligt över en vide jag såg på youtube-hjälp!
  • Anonym

Fan vilken gåshud jag har. Så jävla äckligt!
    Var tvungen att söka på det! Skulle inte ha gjort det!

• Anonym

Gud vad skönt att ni har vågat titta på den, men det kanska är så som ni säger att han lever fortfarande? Jag hoppas det är fejk så att jag kan gå vidare. Den är så jävla skrämmande, åtminstonde för mig.

• Anonym

Men om han inte dog, vad var det då han gjorde med alla de konster? var det epilepsi eller vad hände? Eller var det bara vanliga konster som han utförde.
    Jag måste ha svar. Jag är så jävla dum i huvudet.
    Så fruktansvärt känslig.

• Anonym

Men om han inte dog, vad var det då han gjorde med alla de konster? var det epilepsi eller vad hände? Eller var det bara vanliga konster som han utförde.
    Jag måste ha svar. Jag är så jävla dum i huvudet.
    Så fruktansvärt känslig.

• Anonym
    Rispan skrev 2008-09-15 22:41:44 följande:
    vad var det för hemskt med den? han hoppade lite o såg ut att larva sig?? kankse han inte gjorde dock men tyckte verkligen inte den var äcklig..hmm
    För han ser ut och kolapsa?! De tillkallar ju personal ut på planen. Hur normalt är det i en fotbollsmatch? De andra spelarna ser inte ut som om de tror det är larv!
  • Anonym

Hur mår du TS nu?

KAn säga att du inte är den enda som tog illa vid av den där videoklippet. Nu vill inte jag heller sova!

Även om det har sin naturliga/vetenskapliga förklaring så börjar något i mig att tro något annat...

• Anonym

om man får ett slag i huvudet kan det bli sådär... men visst ser det obehagligt ut...

Svar på tråden Mår så dåligt över en vide jag såg på youtube-hjälp!