• Anonym

Läcker urin när jag har tampong inne?

Kan inte fatta varför jag läcker urin just när jag har tampong?
    Aldrig vart så förut! Kan det vara för att jag numera är överviktig eller för att jag har Endo?
    Vet att pga. min övervikt har jag bla. ansträngningsinkontinens numera, men så här mycket läckande av urin och just när jag tampong inne har jag aldrig nånsin haft(behöver alltså inte alls anstränga mig alls utan jag läcker urin med just tampong inne ändå)

Kan urinera och får sitta länge då(när jag har tampong inne bara)och känner att nu har jag kissat klart.
    Men så kommer det ganska mycket ett tag efter och jag känner det inte förrns det blir aldeles blött i byxorna:-0)

Händer alltså bara vid mens och när jag har tampong inne.
    Vad beror det på?
    Läste för en tid sen att livmodern kan svälla upp om man har Endo och är det kanske det som händer mig under mens och som gör att en tampong inne trycker på urinröret?

Nån som vet?

• Svar på tråden Läcker urin när jag har tampong inne?
  • Anonym (hmmm)

det är inte så att det kommee kiss på snöret sen så sugs det upp av tampongen sen kommer det i trosan?

• Anonym

precis..eller om de kommer urin på tampongen på ngt konstigt sätt...Ta ut tampongen när du kissar..Bara ett tips!

• Anonym

precis..eller om de kommer urin på tampongen på ngt konstigt sätt...Ta ut tampongen när du kissar..Bara ett tips!

Svar på tråden Läcker urin när jag har tampong inne?