Vilken tur att du åkte in! Råkade själv ut för UVI fast jag märkte inte av det utan började blöda istället. Jag var på närakuten med men de hittade inget medans akut gyn hittade direkt. Konstigt att två vårdinrättningar inte kan hitta samma infektion...
Skönt att bebis mår bra...
Solisrosis skrev 2008-09-17 07:52:56 följande:
jag avr tvungen att åka till akut gyn igår på sös..det visade sig att det visst var UVI, plus att jag hade ngn annan infektion inne i slidan också, denna var dock helt ofarlig för både mig och barnet.det konstiga är att värken ahr försvunnit, dock så gör det fortfarande fruktansvärt ont när jag kissar fortfarande.men, men.. så nu ska jag iväg till apoteket och hämta ut två antibiotika jag ska börja
med.vi fick se en snabb titt på Lilleskutt för att se så att h*n mådde bra, och läkaren sa att h*n mår bäst av oss 2
nu.Vi fick se lilleskutt suga, svälja och suga på tummen, och det sjuka är att det känns ingenting i mammas mage trots att armarna flyger huller om buller.bara att få en blick på lillen gjorde att jag kände mig bättre.ÄngelnDennis - hoppas det går bra för dig idag o att de kmr på vad problemet är för det är ju inte kul att inte kunan gå på toa.