när ni torkar er.....
kollar ni på pappret?
kollar ni på pappret?
"glider" gör de nog fan aldrig när ja bajsar. (förutom dagen efter ett krogbesök) betyder det att jag är ren då? det är väl antagligen olika men jag hade aaaaaldrig dragit upp byxorna innan jag såg att pappret va vitt
angående min känsel så har den inget färgseende. nej
Anonym (Urk) skrev 2008-09-16 16:43:47 följande:
Anonym(Urk):
Vad är det som är så äckligt med att titta? Förstår ärligt inte. Är du en av dessa tjejer som hysteriskt spolar vatten så att man inte ska höra något utanför också? Ytterligare ett beteende jag inte förstår, alla vet iaf att all skiter ibland.
*Försöker förstå samt hitta kopplingar här*
Klart man tittar! haha
Ha ha ha jag måste vara sjuk i huvudet, garvar så tårarna sprutar..........Ni är underbara!
Japp jag är en äkta pappergluttare! Jag vill inte gå omkring med skit i arslet
ibland tittar jag ibland inte även när jag inte tittar så har jag inga bruna ränder på trosan/stringen
Skön tråd! XD
För att svara på frågan: JA, jag kollar på pappret när jag torkar.
Eh, vilken fråga men självklart... hur ska man annars veta att man är ren och fin i gumpen? Min känsel är väl inte så bra då och färgseendet lider jag total avsaknad av i häcken så här tittas det ...
Haha, jag är tydligen på samma våglängd som anonym 16, jag sitter och skrattar högt i min ensamhet!
Och ja, självklart måste man kolla papperet innan man reser sig, tror f*n det! Annars kan det bli som i den gaaamla snuskvitsen: hur vet man hur man ska sätta på kallingarna? Svar: gult fram o brunt bak!
... och ska jag vara riktigt ärlig tycker jag nog att det är läskigare med string än att kolla papperet. String är lite läskigt, pappersflukt inte alls.
Ehh... aaaah?
Ja, givetvis
japp, klart jag gör...jag vill ju veta om det ser ut som det ska och att det är rent ;P
Självklart!
Dels för att kolla om det är rent men mest för att hålla koll så allt ser ut som det ska, inget blod osv!
Ja självklart, även för att veta så allt ser normalt ut Man ska hålla koll på sitt bajs!