• minimalin

Bra websidor - Julklappar & presenter!

Snart ska jag börja handla presenter och julklappar till familjens alla barn.

Någon som har tips på sidor på internet där dom har roliga leksaker och annat smått & gott?

Hikmet är ju en favorit, men de har mer standard saker. Vill ha lite mer "udda" grejjer.

• Svar på tråden Bra websidor - Julklappar & presenter!
  • saffran

Skulle vilja säga min egen, men det får jag ju inte så jag säger www.krabat.se de har ju absolut roligaste leksakerna!!!

• Leone i Västerås

Jag gillar www.bluebox.se .
    De har ju inte bara saker till barn, utan kul saker som passar de flesta. Dessutom så kan man få presenten skickad direkt till mottagaren.

Mitt favoritställe för presentshopping på nätet.

• Ida2
    www.kidsbutik.se tycker jag är bra. Där finns Pippikläder som ju är både praktiskt och något som barnen tycker om.
  • minimalin

Tack för hjälpen! :D

• Clapton
    Clapton skrev 2008-09-20 08:13:07 följande:
    Hos Drefseryd har jag hittat en del fina saker som ger det lite extra :) www.drefseryd.com/shop/och www.klarafardiga.com har mycket mysiga prularSedan gillar jag www.gladagrodan.se där man kan köpa personliga tryck och färdig tryckta kläder, brukar vara uppskattat!
    Nej fy vad jag slinter på tangenterna!
  • Tante tutta

Hos Drefseryd har jeg kjöpt et underbart skinn!
    www.barnlycka.se har og masse fint! Hittade en klättervegg förut til mitt lille villskinn Og så har de masse ursnygge kläder!

Svar på tråden Bra websidor - Julklappar & presenter!