Här listar vi bästa overallen!
Vilken är den överlägst bästa overallen du haft till ditt/dina barn???..
Vilken är den överlägst bästa overallen du haft till ditt/dina barn???..
Helly hansen overall. Snyggare och bättre än reimas tycker jag.
Har haft helly hansen 1 år, och resterande pop och reima.
Didriksson!!!!!!!! smidig står emot väta, andas.......
Mina barns overaller heter: Original Beaver Nylon. Flourcarbon Super Finish.
Dom är super bra och vi köpte dom billigt på ÖB!
jag har tidigare år andvänt didriksons och exit och varit väldigt nöjd med dom, i år ska jag prova reima
Vi har haft Reima några år och varit nöjda med dom. Men dom är ju så tråkiga. Förra året hade vi Everest och den var suverän. Riktigt bra! Dessvärre så fanns den bara i svart för pojkar i år och det tycker jag är lite trist.
Så i år blev det en Mc Kinley, svart och vit rutig med röda detaljer. Mycket tuff men vi får se hur den ter sig i vinter.
didrikssons!!! alltid!
Jag har bara haft obvberaller från POP o Exit/name it och då var POP bäst. Iår testar vi Lego
Den bästa overallen dottern haft är en vanlig bävernylonsoverall inköpt på Åhléns förra året med fleecefoder på insidan. Hon blev aldrig kall och den blev aldrig genomblöt. ( Vintern var inte särskilt blöt. ) Bäst av allt, den passar denna vinter med
Vi har använt oss av Didriksson overall. Den är Bäst.
Mikk-line har vi fastnat helt för
Så den kör vi med för tredje året nu
jag har haft vanlig bävernylon förut men ska i år testa didriksons då hon på intersport sa den va bra och att reima blivit sämra kvalitet och inte vär pengarna. tycker om verka så tunna med
Har alltid bara köpt Reima innan men nu övergått till Didrikson. Tycker didriksons är lika bra som reimas fast billigare.