Sobril=självmord?
jag höll på att dö av sobril 25 mg ifrs jag ville inte leva men hamnade på toxen..
jag höll på att dö av sobril 25 mg ifrs jag ville inte leva men hamnade på toxen..
Anonym (Helen)
ja endast en karta tabl... fick kramper hamande i fyllecellen dom antog jag var full.. ambulans hämtade mig å jag höll på att dö då jag tappade andningen fick ligga i resp.
9Idag 22:59 | ID: 39165497
Anonym
jag skulle inte ta dom då risken finns att barnet påverkas!!!
12Idag 23:04 | ID: 39165651
Anonym (jenna)
det som räddade ditt liv där.. (jobbar som fh) var att du spydde offtas är /blir man så avtrubbad att man inte kräks... utan hamnat i medvetslöshet.
13Idag 23:05 | ID: 39165684
Anonym (jenna)
endast sobril ..... hadde inte ätit så länge bara typ 3 tabl per dag ... sen så ville jag inte leva... å då tog jag en hel karta 25 tabl 25 mg å sen gick det som jag skrev...
14Idag 23:05 | ID: 39165703
Anonym (Helen)
endast sobril 25 stycken 25 mg.
16Idag 23:07 | ID: 39165771
Anonym (jenna)
men vilka andra tabletter tog du??
Anonym skrev 2008-12-09 23:14:20 följande:
23Idag 23:16 | ID: 39166042
Anonym (jenna)
undrar jag åxå.... hur mår du nu...
jag skar mig på armarna för jag kunde inte hantera ångesten samt blev jag inlagd på akut psyk... uchh nte kuuul skar du dig ngt???
Anonym (jenna)
hadde ett dåligt förhållande med psykisk/fysisk misshandel
i några år.. efter jag lämnade honom så bröt allt ut... försökte ta livet av mig sen kom ångesten skar mig på armarna har en idag djupa ärr på armarna.. sen träffade jag min nuvarande sambo hamnade på akut LVM 3 veckor DÅ DOM ansåg att jag var i fara för att supa ihjäl mig. sen blev jag frisläppt söp ju pga av ångesten.
blev tsm med min nuvarande blev frisk från ångesten å alkohol slutade medicinera .. blev gravid fick barn nu snart 6 månader senare så börjar ångesten komma tebax... men kanj u givetvis hantera den bättre en sisst .. för jag vet ju vad den är å vad den vill.. sj då??
Anonym (jenna)
tack känns alltis bra att folk ger berömm... hoppas nu att jag klara ångesten lika bra som sisst å att den försvinner snart..