Inlägg från: Anonym (silikon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (silikon)

ont efter bröstförstoring

incka skrev 2008-09-18 13:36:20 följande:
    Kan ett problem sitta i brösten? Sitter det inte i ditt huvud om du anser att det är så viktigt att du måste lägga dig under kniven? För att vara helt ärlig kritiserar jag inte, jag undrar bara hur människor tänker före och efter operation.Själv gjorde jag en bröstförminskning för snart 2 år sedan, det absolut bästa jag nånsin gjort i hela mitt liv. Jag kan nu röra på nacken, lyfta armarna ovanför axlarna, finna en BH som ger stöd, äntligen gå och gymma så jag kan bygga upp mina mag och ryggmuskler igen osv osv.. Jag är så trött på bröst så jag faktiskt bad kirurgen att göra dem till små små B, men han sa att det inte skulle vara möjligt att gå från G till B så jag fick en liten C istället. Jag är så trött på bröst och på den betydelsen som kvinnor lägger i dem.. Män jag känner både innan och före tycker om mina bröst NU, inte före. Stora bröst gör en inte lycklig, ger en inte fler killar, får en inte att se bättre ut på stranden. Det är det ju bara din inre utstrålning och självförtroende som kan!det, är min ståndpunkt Jag försöker nog bara egentligen bara ge lite stöd till dem som tror att perfekta bröst gör en lyckligare, då jag kommer därifrån - och inte fan gjorde det mig lyckligare
    MEN... du verkar ju tro att mn bara gör en sån här OP enbart för att FÖRSTORA sina bröst? Det handlar oftast om att FYLLA UT "påsarna" utan att kanske behöva skära mer än så i dom (som vid lyft). Så var det för mig och tycker att det verkar vara fallet för många eftersom de allra flesta INTE vill ha iögonfallande stora silikonbröst a la` utvikningsbrudar, utan max c/d-kupa som ser naturliga ut. INGEN vill väl ha så stora som DU hade (som det LÅTER som du hade), inkl dig själv tydligen som gjorde nånting åt det. Du kan inte jämföra DET med folk som vill snygga till sina taxöron eller få LITE bröst efter att kanske varit A-kupa hela livet....

Jag får inte det till att hänga ihop alls i ditt inlägg... ena stunden beskriver hur allting är BÄTTRE efter att du opererat dig o andra stunden så heter det att "inte fan blev jag lyckligare efter det" ???
  • Anonym (silikon)

Stolt mamma till Vincent skrev 2008-09-18 20:39:55 följande:

Åh fy fan det lät riktigt hemskt och lägga bakom.. vad är skillnaden annars ser det mer naturligt ut framför, vad är skillnaden på era om ni skulle jämföra alltså.
    Det var beskrivetbra på denna sida vad som är skillnaden och varför det gör mer ont vid bakom muskeln (själv har jag framför, det var kirurgen som tog det beslutet o med tanke på smärtan man ÄNDÅ hade så är jag tacksam över det):
    www.plastikhuset.se
Svar på tråden ont efter bröstförstoring