• 3busungar

vi som bloggar på blogg.se fortsättningstråd

tråden försvann  så jag  gjorde en ny..
    Vi som blogar på blogg.se  här kan vi tipsa  om våra bloggar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-18 18:49
    min blogg är pwestermark.blogg.se

vad bloggar ni om?

• Svar på tråden vi som bloggar på blogg.se fortsättningstråd
  • Bebis igen
    * Min totalt ocensurerade sanning om min graviditet...

www.niiinis.blogg.se
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Thedde -96, Elliot -98, lillebror i magen v. 32 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mandragora

Jag bloggar om min vanliga knasiga vardag. Lite om min katt och min dobermann. Om mitt bakande och mitt intresse för växter.

Alltid mycket välskriven och en del bilder bland mina funderingar och knasigheter.

kirkemandragora.blogg.se

• Romii

är det inte jobbigt att blogga?? hur länge sitter ni framför datan och har ni inget bättre för er? det jag har fattat av det hela är att man skriver om sitt liv och så.. hur ärligt är det egentligen när alla kan läsa om ditt liv?

efter några st personer som vill att jag ska blogga så tänkte jag fråga vad det går ut på?? har inte fattat det än? en dagbok är det juh inte eftersom där har du alla dina hemligheter som ingen kan se..

har vart inne på några och jag lovar att man läser vissa bara för att man letar efter nått vettigt att läsa haha..

idag så gjorde jag det här.. ok? vem bryr sig??
    dagens outfit. haha den här är rolig.. förväntas det då att jag ska springa in till affären och handla det hon har på sig för att ha samma stil som henne?

och när man hittar bloggar om människor som har det svårt är sjuka osv så handlar det oftast om samma sak.. det berättar oftast lite opersonligt och man bläddrar igenom för att hitta något som berör en.. det blir man oftast inte av dessa bloggar..

jag älskar att läsa böcker för att de väcker känslor.. det därför det är så svårt att skriva och inte vem som helst kan bli en bra författare.. förstår ni vad jag menar?

så kan ni hjälpa mig förstå?

Svar på tråden vi som bloggar på blogg.se fortsättningstråd