• MiamiVice THE Slyna

Bäver? Fitta? Skäggbiff? Framstjärt? Kuk? Snorre? Balle? Etc etc..

Kärt barn har många namn..Woohoo *fyndigt skrivet* 

Vilket ord ska man använda tycker ni?
    (Nu menar jag i ett vuxet sammanhang..)

Själv tycker jag Fitta för kvinnor och Kuk för män..Låter lite mer hårt och uppkåtande..
    Slampa on a mission...
  • Svar på tråden Bäver? Fitta? Skäggbiff? Framstjärt? Kuk? Snorre? Balle? Etc etc..
  • Hemliga 72an

Jag brukar fråga killar om dom gillar Bävern med eller utan pälsmössa! Deras är lille mannen eller helt enkelt kuken!

• SlampSmillan

Japp, håller med men om man föredrar tvätta bävern eller ömsa skinnet på ormen så får man väl göra de

Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • Jossi78

Kuk & fitta såklart! Även knulla INTE "mysa"

*Life´s a bitch and then you die*
  • Bebis
    Hemliga 72an skrev 2008-09-18 19:46:59 följande:
    Jag brukar fråga killar om dom gillar Bävern med eller utan pälsmössa! Deras är lille mannen eller helt enkelt kuken!
    De killar jag träffat på gillar inte när man nämner han där nere och "lille" i samma mening

Jag håller nog med ts, i sexsammanhang funkar de bäst.
    Don't Panic
  • Anonym (tjohooooo)

I ett sexuellt sammanhang använder jag nog mest ord som kuk, fitta och knulla, men när jag pratar i allmänhet om sådana saker använder jag lite "snällare" ord.
    Tex kissemurran, bävern, hålet
          snoppen, den grove, ståndet
          sexleken, parningen, juckandet

• Jossi78

Åhh bara ett ord jag inte tål! PÅLE hur fan kan man säga det  Tycker de är ett fruktansvärt avtändande ord! "vill du rida min påle" Nej tack

*Life´s a bitch and then you die*
  • MiamiVice THE Slyna
    Jossi78 skrev 2008-09-18 19:48:14 följande:
    Kuk & fitta såklart! Även knulla INTE "mysa"
    Älska då? *kräkas*
    Slampa on a mission...
  • SlampSmillan

Kommer strax, ska gå och para mig en stund

Gör rätt - ONANERA MERA :)
  • Anonym (muttan)

Jag tycker att "fitta" är lite väl hårt för vardagsspråk, i sexsammanhang är det ju mer upphetsande att använda det än ordet "framstjärt" vilket borde förbjudas.

• Anonym

jag gillar när min pojkvän använder kuk och fitta, men jag gillar inte att säga det själv. jag känner mig så vulgär då. I vanligt språk säger jag nog muttan och snorren ha ha vad fult...:)

Svar på tråden Bäver? Fitta? Skäggbiff? Framstjärt? Kuk? Snorre? Balle? Etc etc..