• Corpset

Kille i kjol?!!!

Såg en bild på en kille i kjol.... visst ser det äckligt ut?!?! Varför fattar inte killar att de inte ska ha tjej kläder kjolar är för tjejer och byxor är för killar.. precis som de där äckliga tjejerna som går ut i byxor.. fy fan säger jag bara,,,,,

Här kan ni se bilden:
    shorl.com/provostufodriny
    shorl.com/leduvyjatogi

ÄCKLIGT!!

• Svar på tråden Kille i kjol?!!!
  • sydneygirl

Usch ja - håller helt med TS. Det är skandal! Fy sjuttsingen!

Och en flicka med mörkblå regnkläder? My godd - vart är världen på väg egentligen?

• Corpset
    MalinAnnaJosefine skrev 2008-09-19 10:49:42 följande:
    Svar på #7En kilt är ett klädesplagg som skottarna bar när de krigade förr i tiden. Ett slags bevis på sin manlighet.
    Det är INTE manligt att ha kjol!!!!
  • Bonanza

Ja guuud vad äckligt. Deras mammor måste ju ha varit galna och önskat sig döttrar istället!

• nynaeve80

Kilt är så jäkla sexigt. Känner en som brukar gå i det.. Mums. =0)

• Morbid Mistress

En på makens arbetplats har kjol när han jobbar. Jag funderar allvarligt på att få maken att säga upp sig för tänk vad hemskt om han får för sig att ta efter Förvånad

Finns gud slår hon sig för pannan över människans dumhet
  • Bonanza
    MalinAnnaJosefine skrev 2008-09-19 10:53:45 följande:
    Det är ju som sagt ingen KJOL!
    Asså JAG tycker ju att det ser precis ut som en kjol. Men men, jag är väl blind då. Äckligt i alla fall!
  • Rabelais

...men vad har de *under* kilten?!

• Zezana

Jisses vilken jävla tråd, man upphör aldrig att förvånas..
    Vad är det som är så äckligt med kilt ? Och vad är det som är äckligt med att en tjej har byxor på sig ?!? Jag har då alltid föredragit byxor, har alltid gjort & kommer alltid att göra..

Varför inte låta alla vara sig själva ?

Svar på tråden Kille i kjol?!!!