• Snorpan1

Svettas på natten

Halloj!!
    Är det någon mera än jag som har det såhär?? Vaknar på natten och är helt genomsvettig, typ som om man svettar ut feber.. Helt blöt på ryggen. magen och brösten och tom lakanet är blött! Är det verkligen som det ska va.. jag är inte typ varm utan fryser nästan och vill va under täcket fast jag är helt svettig... hmmmmm
    Är i V.23 och detta har kommit den senaste veckan...
    kram

• Svar på tråden Svettas på natten
  • ullis79

Här är en till svettig!!! Vaknar så gott som varje natt å är helt
    plask-blöt på ryggen, mage, bröst mm. men jag är inte heller
    över varm eller så.

BM sa att många gravida svettas mer än vanligt å ibland mer än det...
    Det är väl du å jag då... fniss...

Jag har bytt till tunnt täcke å sover naken... hjälper lite iaf.!

• Ylle

Jajamen! Svettas som en liten gris på grillning på nätterna. Sover nacken, med bara påslakan. Vilket gör att man är en istapp på morgnarna, om man inte lyckats roffa åt sig sambons täcke...

• Ylle

Näck och naken (hade beslutsångest) blev visst nacken ihop.

• Beatrize74

Här har du en till....jag är vanligtvis en riktig "frysfis", men nu sover jag i bara trosor under ett tunt lakan efter att jag flera nätter i rad sovit oroligt för att jag varit så varm. Inte likt mig alls. Är i vecka 33 och känner mig som ett element (och vi haaaar ju faktiskt ett extra litet element i magen).

• Katja B

En till här och jag är bara 12+0.
    Fast jag svettas inte på ryggen osv utan ner till. Så ibland vaknar jag och tror att man har "gjort en olycka i sängen" *ler generat*

Hoppas att det försvinner..*S* Men tror inte det, för nu kommer sommaren med värmen..

• liten

Jag är också tokvarm på nätterna. Det är tydligen ganska vanligt men man ska se till att dricka lite extra och kanske äta en gnutta mer salt eftersom man svettas ut så mycket.

• liten

Jag är också tokvarm på nätterna. Det är tydligen ganska vanligt men man ska se till att dricka lite extra och kanske äta en gnutta mer salt eftersom man svettas ut så mycket.

Svar på tråden Svettas på natten