med risk för mer kritik..
Blir så sur på Folk som inte kan respektera min och min sambos intressen och bara säger att det är farligt för barnet och att vi är oansvariga föräldrar mm..
Är så att om en månad får vi ett hus och på huset finns ett extra byggt rum det rummet ska vi ha som djur rum! där vi ska ha alla våra djur..
dom djur vi har är
5 leopardgeckos 1 boa Constriktor 1 stäppvaran 2 anolius 1 Grön Leguan 2 Gerbiler 2 chinchillor och en kanin..
och på alla terrarium och burar kommer det att finnas lås och dom är även rymmnings säkra och det är även lås till det rummet för att just inte ungen ska kunna komma ner ditt och pilla eller slå på glaset eller pilla med djuren själv!
kan även till läga att ungen är inte född än så det drljer minst ett år innan H*N en skulle kunna ta sej ner ditt även om vi inte hade lås på dörren ner ditt..
och ändå tycker folk att vi är oansvariga föräldrar och att det är skadligt för vårat barn och säger tänk om han eller hon gör sej illa.. kan inte ens förstå att ni utsätter erat barn för den risken!
men i min mening är risken rätt liten att ungen ens kommer ner ditt förens den är några år på egen hand!..
eftersom ett av låsen ska sitta väldigt högt up på dörren så han eller hon inte ens kan nå det.. och sedan är det även lås på alla terrarium och burar..
och jag kan även till läga att ingen av djuren någonsin har gjort oss illa!..
men det är klart att en liten unge inte vet hur man ska handskas med ett sådant djur men det kommer aldrig få göra det utan uppsikt innan det är bra gammal i alla fall..
minst 10 eller äldre ska ungen vara tycker jag innan den får handskas med djuren själva.. i alla fall vissa av djuren!
och dom som säger sådant är oftast sådana som själva har barn och som man har sett sitta och röka med sitt barn i närheten mm..
själva röker ingen av oss eller något sådant!..
så jag undrar vem som är mest oansvarig?..
anledningen till att jag skriver det här är för jag vill höra eran synpunkt är vi helt oansvariga??