• Miccca

Lidköping med D nr 5!

Tyckte nyss jag gjorde den förra tråden men nu helt plötsligt så har 3 månader gått å ännu en tråd har öppnats !

Så kom igen å skriv nu allihopa, gamla som nya!
    Alla e välkomna hit!

www.familjeliv.se/Forum-11-239/m25672072.html 1:a tråden!
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m28361845.html 2:a tråden!
    www.familjeliv.se/Forum-11-239/m31235543.html 3:e tråden!www.familjeliv.se/Forum-11-271/m33989194.html 4:e tråden!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-09-21 19:58
    Blev tyvärr lite fel i länkarna, men det e smällar man får ta när veliga jag fixar trådarna !!

• Svar på tråden Lidköping med D nr 5!
  • Isak O Emilias mamma

Lena: vi tänkte hämta datan i helgen.. hur vill du att vi gör med pengarna?

• Mia med 2

angy: Äh inget att va avis över jag var rätt liten då.

Händer hos alla?

ღ Romeo o5o6o2 & Leia o7o5o7 ღ
  • TheosMor

Isak: Jag fick Lenas konto nummer i går, så ni sätter bara över på kontot bestämde vi.

Mia: Jag ska iväg och julhandla (mat), Väntar bara på att min mor ska komma och vara med barnen under tiden. Vill inte ta med dom eftersom Nelly fortfarande har 38,7 i feber.
    Gör du då?

• Felicia Adrian

Då är det snart helg då!
    Ikväll har maken julbord på jobbet och jag kan inte följa med gud va trist det är att behöva tänka på allt man gör för att inte riskera att förlossningen skall dra igång ingen.. Känner att jag vill inte riskera att det drar igång innan julafton nu så väljer att stanna hemma ikväll istället.. Sen kommer jag bara få massa frågor av alla på hans jobb om hur det är med för den delen... Men oj vad kul det hade varit att kunna åka!
    Framför allt nu när erbjudandet finns att respektive får följa med, gäller bara kontorspersonalen tydligen och maken blev för några månader personalansvarig och produktionsansvarig på sitt jobb efter att jobbat på samma ställe i 17-18 år nu...
    Men blir inget julbord för mig i år mer än det på julafton..
    Får vara hemma och se till att barnen sover istället!!

Imorgon skall man till den "stora staden" då *skratt* Makens uttryck om just Lidköping
    Skall stanna till vid Adelsåsen och se om vi kan köpa oss en kalkonjulskinka och sen skall vi till Willys och köpa mjölk och vanlig julskinka och bröd så vi kan äta en riktigt god julfrukost ett par dagar
    Sen en sväng till ÖB och köpa lite små saker till i julklapp till barnens kusiner. Sen blir det Lindex nästa stopp för att köpa en fin julklänning till dottern, hon vill absolut ha klänning och alla hon har anser jag för tunna och sommar aktiga för att ha nu.. Så får shopa lite kläder med!
    Sen blir det upp till svägerskan på salongen då barnen skall klippa sig! Dotter längtar efter att få bli korthårig nu *skratt* men tror hon kommer tycka det känns jätte konstigt när hon väl är det!
    Sen är det hem till svärföräldrarna då vi skall ha julpyssel med barnen

Så imorgon kommer det vara fullt upp verkligen! Skall bli så kul!

• Mia med 2

felicia: trist att stanna hemma, men du har ju en bra anledning till att va hemma. Vart jobbar din sambo?

theo: jag har precis vart framme på stan en snurra, samt hemma hos mamma. så bra när hon bor i stan ska ni till ancis fest imorgon?

ღ Romeo o5o6o2 & Leia o7o5o7 ღ
  • Felicia Adrian
    Svar på #1015
    Mia: Maken jobbar på sågverket i Levene..
  • angYY

Felicia; Levene e ett bra ställe att jobba =) Ska börja jobba på förskolan där den 19 jan.

• Felicia Adrian
    Svar på #1017
    Vad kul! Vilken avdelning skall du jobba på då? eller skall du vara lite varstanns?
    Fastanställning eller graviditetsvikariat? Är ju 3 fröknar där som är gravida :-P Två på min dotters avdelning och sen en på den avdelningen ingen av mina barn går på..
    angYY skrev 2008-12-19 12:26:44 följande:
    Felicia; Levene e ett bra ställe att jobba =) Ska börja jobba på förskolan där den 19 jan.
  • Jen070912
    Clem: Har ingen panik än, men den kanske kommer. Slipper iaf fixa julbordet på juldagen, känns toppen, bara ta med lite på julafton till knytis istället.

Theo: Trist med både Nelly o glasögonen... hoppas att det reder upp sig.

Angyy: Bilj kostar 625 kr sitt och ståplats och så fanns det en billigare kategori oxå för sitt uppe under taken nästan något på 500 kr.

Lena: Jaha ok, trodde det var redan nu 1 jan ni skulle va ute, därför jag undra. Vi får bestämma nån dag vi kan komma över.

Nu ska vi käka pannkakor o göra oss klara, för snart ska vi till Gbg o gå på Liseberg o Ikea!!!
    Trollungen Felicia 070925
  • TheosMor

Mia: Japp det kan jag tro att det är skönt, du får ju gångavstånd till mor din nu
    Om Nelly fortfarande är sjuk imorgon så får vi stanna hemma.
    Vi har ingen barnvakt heller Så fall får en av oss åka men det är bara det att båda vill. Så blir inget kul för den som ska vara hemma då.

Mini: Japp det är trist, Nelly har fortfarand 38,7 i feber. Bad Niclas köpa med sig alvedon till henne då han åker från jobbet.Den är slut!! Jag har huvudvärk pga att jag ej haft glasögon på två dagar nu. Får stå ut med det ett tag
    Hoppas ni får mysigt i Göteborg!!

Svar på tråden Lidköping med D nr 5!