• Malin 85

Har ni blivit påkomna av era barn under sexakten?

Jag skulle vilja veta om det är vanligt att ni som har barn blivit avbrutna i eran sexakt av att barnen kommer in å kommer på er?=)

ni får järna berätta hur era barns reaktioner om det oxå=)

jag har inga egna barn änn(jobbar på det)...

själv skulle ja tycka det va jätte pinsamt..

nu vill jag höra era tankar å funderingar kring detta..

• Svar på tråden Har ni blivit påkomna av era barn under sexakten?
  • Malin 85

verkar inte va så månag som varit med om det endå..

men roligt å höra era berättelser..

men ja håller med om att det måste vara hemst att komma på sina egna päron..

• Anonym

Vill du läsa roliga sex berättelser så gå till: Han slickade upp mig i brygga tåden.

Garanterat många skratt

• SuperFly

Hunden räknas väl som katten ungefär.. Min katt brukar vilja vara med, och jag hatar henne för det. När hon hör att det är något på gång i sängen kommer hon in och hoppar upp mitt i hela härligheten och börjar nosa och spinna. Jävla kattjävel. Jag brukar vara beredd och sparka ner henne från sängen så fort hon kommer, men hon är envis som en åsna. Då måste jag avbryta och slänga ut henne och stänga dörren, och då kommer jag ju av mig liksom. Brukar skälla ut henne dagen efter, men det verkar inte hjälpa alls.

• fridaa

Vår dotter är bara 1 år så hon har inte kommit på oss än, men min sambos syskonbarn har varit nära. Det var en eftermiddag för kanske fem-sex år sedan när vi hade bestämt oss för lite mys i soffan, plötsligt öppnades ytterdörren men det var alldeles tyst i hallen. Min sambo ropade och frågade vem det var - inget svar men lite mumlade hördes från hallen. Min sambo frågade då om det var J och L och fick ett "ja" til svar. Min sambo: "Jag är lite naken just nu, ni kanske kan gå in till morfar (han bodde granne med sin pappa just då) en stund så får jag klä på mig lite". Lydigt gick barnen över till sin morfar där deras mamma också var. På frågan varför de kom dit så snart svarade de tydligen "Morbror är lite naken så vi ska vara här en stund medan han klär på sig". Efter en stund kom de tillbaka och frågade försiktigt när de klev in om morbror hade hunnit klä på sig än. Självklart hade vi både två gjort det!

• Anonym

Några roliga inlägg

Nåt hände mig som inte var lika roligt, jag hade sex hemma med en kille jag umgicks med, skulle mitt under akten gå på toaletten, när jag öppnat dörren från sovrummet sprang jag in i min son (17) som tydligen stått där utanför, han hade stånd och höll den i handen... usch. Sen var jag helt naken också och det var inget kul att stå där en halvmeter från honom i det läget. Visste inte vad jag skulle göra men jag blev rätt arg på honom. Men mest kände jag mig nog generad.

• Anonym (hippie)

Sex är så naturligt i min familj att jag inte kan tänka mig att vare sig vuxna eller barn skulle bry sig särskilt mycket.
    Jag har svårt att förstå varför det sjåsas upp i sådan omfattning som det gör. Sex är ju en av de mest naturliga sakerna i världen!

• Anonym
    SuperFly skrev 2008-09-22 22:11:53 följande:
    Hunden räknas väl som katten ungefär.. Min katt brukar vilja vara med, och jag hatar henne för det. När hon hör att det är något på gång i sängen kommer hon in och hoppar upp mitt i hela härligheten och börjar nosa och spinna. Jävla kattjävel. Jag brukar vara beredd och sparka ner henne från sängen så fort hon kommer, men hon är envis som en åsna. Då måste jag avbryta och slänga ut henne och stänga dörren, och då kommer jag ju av mig liksom. Brukar skälla ut henne dagen efter, men det verkar inte hjälpa alls.
    Sparkar du katten? Är du på riktigt eller? Prova att stänga dörren om er INNAN ni drar igång, det kan ju faktiskt vara så att det hjälper.
  • Anonym
    Svar på #17

Anonym (hippie) skrev 2008-09-23 10:29:14 följande:
    Sex är så naturligt i min familj att jag inte kan tänka mig att vare sig vuxna eller barn skulle bry sig särskilt mycket.Jag har svårt att förstå varför det sjåsas upp i sådan omfattning som det gör. Sex är ju en av de mest naturliga sakerna i världen!
    Det där får du gärna utveckla... menar du att det skulle vara naturligt i er familj om barnen såg föräldrarna ha sex?
  • Anonym (pinsamt)

Min son som är 7 kom upp och skulle på toa mitt under akten.. När han sen skulle lägga sig igen så sa han bara kan ni inte vara lite tystare iaf.. ooops.. jo vi ska vara tysta svarade vi sen gick han och la sig igen..

Svar på tråden Har ni blivit påkomna av era barn under sexakten?