• MrsLemon

Inga symptom men ändå gravid

Hej!

Vet att man inte alltid behöver ha symtom för att vara gravid. Hur många av er här hade just INGA symtom när ni blev med barn? Intressant att veta

• Svar på tråden Inga symptom men ändå gravid
  • s n ö ä n g e l

Jag hade oxå bara mensvärken som tecken, inget annat. Så hoppet är inte ute, jag håller på dig!

• jippy
    Svar på #21
    Thanks! 
    Lycka till med allt! 
  • mom88
    Baloo skrev 2008-09-24 08:05:39 följande:
    Jag har en sån och med honom hade jag inga symtom. Inbillade mig bara att det kändes som om det rann o mensen skulle kommma. Men kan faktiskt inte säga om jag brukar ha det när jag ska ha mens osså. Så inga symtom här. Försöker på andra nu. Lite irriterad kanske men det kan man ju va ändå o betyder inte ett skit. Fick i måndags flytning på pappret när jag torkade mig med lite rött i. Torkade mig dock lite längre upp- (om ni fattar, knäppt jag vet) Usch vill så gärna ha tvåan nu. Känns som det inte blir något. Hoppades att det i måndags skulle vara en nidis
    Jag har bim på fredag 24/10 jag har känt nu i en vecka att mensen kommer sosm du beskriver exakt som om den rinner. =) är det ett grav symtom eller bäst o ställa in sig på mens =(
  • EmmaRoSa

så man behöver inte ha de typiska symtomen när man är gravid som ömma bröst illamående m.m. Jag hade det med min son men nu ska jag testa på fred har BIM på torsdag.
    Men jag har lite mensvärk till och från sedan har jag fått lite bljusröda och bruna spottings så jag vet inte om det ändå kanske är mensen på väg men jag få se.
    Grattis ni andra till era + /Emma

• malmö07

Spännande tråd. Har bim på lördag och inga symptom utöver de vanliga pms symptomen. Kommer inte ihåg hur det kändes sist heller så har inte så mycket att gå på. Hoppas innerligt.

• Lisca

verkigen spännande!! Jag beställde gravtest på nätet idag och ska testa så fort jag får hem dom.
    Har oregelbunden mens på 30-43 dagar (inte kul) men brukar ha spottings några dagar före mensen kommer igång.. Nu minsann är jag på dag 42, inga spottings och inga direkta symtom. Kanske lite mensvärk från och till och en massa flytningar.

ღ Lotta ღ Tyraღ
  • Limpili

Är det någon som har haft symtom vid första graviditeten och sen inget vid den andra/tredje etc?

Jag är på BIM+9 och har testat negatvit. Har inga symtom heller, molar kanske lite i magen. Har varit gravid tidigare (slutade i ma) och hade då ömma bröst och mådde illa vid samma tid så jag gissar att mensen bara är sen. Men, är lite nyfiken på om nån annan haft symtom vid första grav men inget andra gången?

• frukarlssonn

Jag plussade i måndags så jag är i vecka 4 plus 5. Jag kände hela veckan innan mens som att mensen skulle komma, men när den inte kom testade jag mig. Sen fick jag ömma bröst och vattniga flytningar. Nu har jag nästan inga symptom o man blir ju crazy! Jo brösten KLIAR!! Skumt...

Detta är min andra graviditet för den första slutade i mf. Så jag e supernojjig!

• mellieB

Hej har gått över nu 10dar ingen mens och de känns inte som den e på väg heller. De enda jag känner är små hugg i magen då och då men de e det enda. Testa mig i tisdags inget plus=( Köpte ett nytt test idag som ja ska ta imon bitti hoppas verkligen nu. Har inte mått illa inga ömma bröst ingenting bara dessa små hugg då och då i magen. Får väl hoppas att de e min symptom=)

Svar på tråden Inga symptom men ändå gravid