• LAV0LINA

Hon snor mitt barns kläder på dagis!

Men hjälp, vad finns det för folk?!
    Ok, om man råkat få med sig nått av misstag, men de flesta är ju ändå funtade så att man lämnat tillbaka det dagen därpå och ber om ursäkt eller nåt!

Antagligen så kommer det krävas polisanmälan för att denna mamma ska fatta att det inte är ok att stjäla andras saker. Fattar inte hur man ens har mage att göra som hon gör
    Att såga hennes förklaringar och sånt verkar ju inte fungera, hon behöver en riktigt ordentligt markering av en poliskonstapel tror jag!

• LAV0LINA

Jag tror detsamma. Det verkar ju inte gå in för henne att det öht är fel när hon håller på som hon gör...
    Kankse även hennes man får upp ögonen för problemet, han verkade ju vara ovetande i och med att hon sagt att hon köpt kläderna på hm...

Anonym (ARG) skrev 2008-09-23 11:23:02 följande:
     Han sa att hon antagligen hade stora problem som höll på så här och att det kunde hjälpa henne att få upp ögonen för problemet genom att bli polisanmäld.
  • LAV0LINA
    Svar på #51
    Ojdå, det fanns mer under ytan där
    Starkt gjort av hennes man att komma med kläderna, det måste vara en jättejobbig sits för honom!
    Hoppas att mamman får den hjälp hon behöver, uppenbarligen behöver hon ju det..!
Svar på tråden Hon snor mitt barns kläder på dagis!