• Svar på tråden BH? Tejp??
  • snappi81

Jag har prövat tejp och det funkade inte så bra... Har samma storlek som dig och det va dels väldigt obehagligt och höll inte upp brösten alls. Om jag va du skulle jag införskaffa mig en axelbands lös bh istället. (vilket jag fick köpa i slutändan iallfall)

*För att komma vidare, måste man orka blicka framåt!*
  • marjalena

Det finns ju någon slags silikon-bh som liksom bara sitter just över brösten, klistrar fast sig på nåt sätt. Kanske vore något? Har ingen aning om ifall de är bra, men har iaf sett dem på Twilfit (heter den inte så?)

• snappi81
    enlitenbitkaka skrev 2008-09-22 17:40:56 följande:
    Jag har en axelbandslös BH men klänningen blir för liten upptil om jag bär den med vanlig BH under. Blir lite "dubbla bröst"-varning då. Utan BH sitter den perfekt.
    Nja det är ju inte så läckert, Du kan ju alltid pröva med tejp annars är det nog bättre att va helt utan. Det såg ju ut som klänningen hade lite stöd i sig självt på bilden.?  Tejp är inget jag rek iallfall men du kanske lyckas bättre än mig!
  • snappi81
    marjalena skrev 2008-09-22 17:41:36 följande:
    Det finns ju någon slags silikon-bh som liksom bara sitter just över brösten, klistrar fast sig på nåt sätt. Kanske vore något? Har ingen aning om ifall de är bra, men har iaf sett dem på Twilfit (heter den inte så?)
    Har faktiskt prövat den med och den känns anpassad till mindre bröst... tyvärr...
  • snappi81
    enlitenbitkaka skrev 2008-09-22 17:45:37 följande:
    Ja den e ju skuren under bysten så de blir ju lite "lyft" men inget direkt stöd. Kanske ska linda ett par varv med maskeringstejp?
    *asg* ja det kanske funkar! Nä men pröva och köp tejp men gör det då på en "riktig" underklädes affär. Har prövat olika och dom som va sämst va H&M:s
Svar på tråden BH? Tejp??